1.12.14

הקולקציה החדשה מוכנה!

סוף סוף!
הקולקציה החדשה סוף סוף מוכנה, והאתר החדש עלה לאוויר!
קצת כמו עוד ילד (מותר לי להגיד את זה כי יש לי שניים:)

הכל התחיל מהתחושה שהגיע הזמן לנתב את הסטודיו לכיוון קצת אחר. יותד מקומי, יותר ידני, יותר אישי.



נמאס לי להתרוצץ בין ספקים כל היום רק כדי לשמוע שאי אפשר לייצר את המוצרים שלי, שצריך להתפשר על העיצוב, על המחיר, על הכל.
הפעם ידעתי שאם אני באמת רוצה שהסטודיו שלי והמוצרים שלי יהיו שונים, אני צריכה להתנתק קצת מהעולם הווירטואלי ולהתרכז בעולם שמסביבי. רק אם אני אהיה קשובה באמת לסביבה שלי, אני אוכל להביא משהו שונה. (אגב זה טיפ מעולה שקיבלתי פעם מחברה יוצרת - כשאת מרגישה שאת לא מקורית, או לא ייחודית - תתנתקי מהכל ותתרכזי רק במה סביבך. ככה תוכלי לתת פרשנות שהיא אישית לחלוטין ביצירה שלך.)
הפריטים שפיתחתי היו שילוב בין עירוניות לכפריות, טבעי אבל מודרני, נקי אבל שמח - כמוני:)


תוך כדי ציור סקיצות ועבודה בנגרייה של שכן נדיב, סוף סוף הכל התחיל לקבל צורה.
מסקיצה לדגם למוצר סופי - סןף סוף הכל מוכן!


אני מאוד גאה בתוצאה, ושמחה ממש לשתף אותכם!
בקולקציה הזאת תוכלו למצוא פריטים מתוחכמים ויפים, עשויים חומרים טבעיים עם נגיעות של צבע. מתלים, סלסלות אחסון, מגשים - וקערת הפירות הגמישה שלי שעברה מתיחת פנים ובקרוב תוכלו לרכוש גם אותה.
עד סוף היום 1.12 תוכלו להנות מהנחה של %15 בהקשת הקוד CYBER15, ומשלוחים בארץ חינם תמיד.
כמובן שאם יש לכם שאלות אל תהססו לכתוב לי.
להתראות,
אלישבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...