8.11.12

היום יום הולדת!


איזו התרגשות היום יום הולדת לבלוג!
נכון, סחבתי אותו יותר מתשעה חודשים (רמז- יותר קרוב להריון של פיל) אבל הי,היה שווה לחכות.
אז נעים להכיר - סטודיו "hook n' loop design" - אלישבע מנקין. מעצבת, אמא, מארחת. החלום שלי להיות מרתה סטיוארט ולהשתלט על העולם .במציאות, מקבלת השראה מחנות של כל פריט בשקל ומסתפקת במגורים ביישוב אליאב באיזור לכיש. (כן, יש מקום כזה).
בחיי היום יום אני מעצבות מוצרים לבית, מוצרים כיפיים, שימושיים ואסטטיים שנמכרים במגוון חנויות עיצוב ובאתר שלי. מוצרים שמשדרגים את מראה הבית , נוחים לאחסון ושלרוב יכולים לשרת את המשתמש במגוון אופנים.
בחיי הלילה כותבת הגיגים לבלוג...
אז מה יהיה בבלוג?

רעיונות וטיפים לאירוח ולעיצוב הבית והמון דוגמאות. טיפים קלים לשדרוג עוגות, עצות, תמונות והרהורים על עיצוב, ...והכל מיועד למי שאוהב עיצוב במראה לא מתאמץ - בלי להתאמץ...
אז קבלו מדריך חגיגי שפותח את הבלוג, בו רציתי לחשוף בפניכם את הזווית שלי על עיצוב ואסתטיקה. את הרצון שלי ליצור הפתעות יפות, פשוטות ולא מתאמצות.
אז אם יום הולדת...החלטתי להביא שדרוג קטן ומרשים ליום הולדת שאפשר לעשות ללא מאמץ ובזריזות. אפשר באמצעים פשוטים להפוך מאפינס קנוי ואנונימי להפתעה חגיגית ומעוצבת עם טאץ אישי וניחוח ביתי. 


המטרה: להפוך קינוח קנוי וזול לחגיגה צבעונית, מרשימה וביתית.
האמצעים: מאפינס קנוי (מי שרצינית יכולה לאפות), שמנת 32% להכנת קצפת, סוכריות צבעוניות קשות. (ניתן להשיג בכל חנות ממתקים)
התקציב: 14.30 ש"ח
בבית: מקציפים את השמנת עד להתייצבות. בעזרת כפית מניחים בחופשיות תלולית של קצפת על ראש המאפינס. מקשטים בכמה סוכריות-זהו!. אנחנו הכנו כוס קפה והנחנו את הצמד על תחתית כחולה לסיר (אזל מהמלאי:) מהסט שלנו-ישר להגשה.


הסוד שמאחורי: הנחת הקצפת בחופשיות ופיזור הסוכריות באופן א-סמטרי יוצרים מראה אסתטי ולא מתמאץ. דמיינו את הבחורה המעצבנת והרזה שרק זרקה על עצמה ג'ינס וחוצלת טי לבנה ונראית מושלם. בניגוד לזילוף הקצפת ע"י מזרק באופן מדויק החופשיות מאפשרת מראה בוטיקי ביתי.


גם לכם יש רעיונות מגניבים וקלים לשדרוג ? מכירים בחורות רזות ומעצבנות? אל תהססו לשתף בתגובות:) אני תמיד מאוד שמחה לשמוע וללמוד.
אשמח אם תקפצו לבקר אבל אשמח עוד יותר אם תצטרפו לרשימת התפוצה.
שבוע מוצלח מלא בשמחות,

אלישבע.



4 תגובות:

  1. נשמע ונראה מבטיח!! שיהיה המון בהצלחה.
    נרשמתי כמובן לרשימת התפוצה.

    השבמחק
  2. בהצלחה גדולה עם הבלוג ולא רק:)

    השבמחק
  3. כל הכבוד! מרשים ביותר!
    כיף לעיין ולקרא בו.
    בהצלחה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...