3.1.13

רקמה לעצלנים


אתם מכירים את הרגע הזה בו משהו קורה ואתם מבינים שחייכם השתנו לנצח? ושבחיים לא תוכלו לחזור אחורה?
אז זה בדיוק מה שקרה כשאלישבע נחשפה ל-xyron make-a-sticker, מכשיר שהופך הכל - אבל ה-כ-ל, למדבקה. 
ותאמינו לנו שכאנחנו אומרות הכל, זה בגלל שניסינו. סרטים, בדים, ניירות, ואפילו מטבעות. מעבירים דרך המכשיר - והופ, צד אחד הופך לדביק. מאז שנחשפנו לפרסומת הזויה בערוץ קניות - ידענו שאנחנו חייבות כזה. וכך קרה שאלישבע הזמינה לעצמה אחד, והפתיעה גם את תמר עם אחד משלה. כי מה יכול להיות יותר מגניב ממכשיר שהופך הכל למדבקה?

נכון!
מכשיר ורוד עם נצנצנים שהופך הכל למדבקה:)
תוכלו לצפות בסרטון שמסביר איך זה עובד כאן - אבל בגדול מעבירים את מה שתבחרו להפוך למדבקה דרך המכשיר, וכשזה יוצא מהצד השני, צד אחד דביק ומוכן להדבקה. מטורף.
אז שדרגנו אריזות, פינקנו את הילדים, הדבקנו את עצמינו לדעת - וכל הזמן היה ברור שלמכשיר הזה יש עוד פוטנציאל, וחיכינו לרעיון הפשוט שיאפשר לנו יצירה לעצלנים שיוצאת מדהים - כמו שאנחנו אוהבות.
בוודאי שמתם לב לעדנה שיש למלאכות היד כמו רקמה למשל. הפיק של הטרנד אמנם מאחורינו, אבל מה שאנחנו אוהבות במיוחד הוא האינטרפרטציה המודרנית שאמנים נותנים לרקמה - אם זה בשימוש בטכניקות אחרות, בפונטים מפתיעים, ובמשטחים לא צפויים, כמו הכרטיסים האלה, למשל -

1. לקוח מפה 2. לקוח מפה

אבל האמת? אין לנו כל-כך זמן, או כוח להשקיע בפרוייקטים מדהימים כאלה. חיפשנו פיתרון קל ומהיר שייתן אפקט דומה. עד שהרעיון נפל עלינו (תוך כדי נסיעה, כמובן. ולא כי הרעיונות הטובים מגיעים בנסיעות, אלא בגלל שאנחנו רוב הזמן בנסיעות).
אז מה הרעיון?
מדבקת חוט.
קבלו הדרכה פשוטה ל"רקמה" שלנו. אפשר גם ללא מכשיר הפלא בעזרת סימון בדבק (למרות שממש כדאי לכם להזמין! זה מגניב! ולא, לא משלמים לנו לומר את זה, לצערינו:), אבל זה לוקח יותר זמן וצריך ממש להיזהר לא למרוח יותר מדי דבק וללכלך את המשטח.

אנחנו בחרו "לצייר" על עץ, אבל כמובן שיש עוד מלא אפשרויות - על נייר (כרטיס ברכה מושקע) קנבס (תמונה לחדר) או אפילו על קיר או דלת.
אחרי שארגנו את החומרים, אפשר להחליט מה תרצו לצייר. אפשר להכין קודם על נייר, או פריסטייל - הכל הולך.

מעבירים את החוט דרך המכשיר ומניחים בצד. איזה חוט? מהניסיון שלנו, עדיף חוטי רקמה.
אם בחרתם להכין משהו מציור או כיתוב מוכן - הצמידו אותו עם נייר דבק למשטח ותעברו עם עפרון חזק חזק מעל הקווים כדי ליצור סימון על העץ. קלפו את החוט מהפס הדביק, והניחו אותו על המשטח כשאצבע אחת כל פעם לוחצת על מסלול החוט על מנת להדק אותו. והרי התוצאות לפניכם:

השילוב של החוט והעץ ממש יפה, לא?

אז עכשיו שגילינו את הטריק, נמשיך ונעדכן יצירות שנכין  בעמוד הפייסבוק שלנו, ונשמח כמובן לראות גם רעיונות שלכם!
להתראות,
אלישבע ותמר

נב - את המכשירים שלנו קנינו פה


4 תגובות:

  1. איזה בלוג משובח, איך לא הכרתי אתכן קודם?

    השבמחק
  2. תודה! דווקא את הבלוג שלך אנחנו מכירות ואוהבות!

    השבמחק
  3. רעיון מקסים. איך קניתן מאמזון? הם לא שולחים את זה לארץ...
    אני אוהבת מאוד את המוצרים שלכן - בקרוב אסיים לבנות את ביתי ויש כמה דברים ששמתי עליהם עין :)

    השבמחק
  4. איזה כייף שאת אוהבת את הדברים! בקרוב גם יהיו הרבה מוצרים חדשים, אנחנו בדיוק מתחילות לייצר...
    לגבי המכשיר - ההורים שלי (אלישבע) גרים בארה"ב אז יש לי אספקה קבועה, אבל אפשר לקנות גם ב e-bay, והם שולחים גם לארץ. הנה קישור שאני מצאתי, אני בטוחה שיש עוד הרבה - http://www.ebay.com/itm/Xyron-150-Sticker-Maker-machine-1-5-x-20ft-6-1m-grape-color-/140882255265?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20cd3c9da1

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...