27.12.12

חיות מתוקות מחפשות בית חם - ויש גם מבצע!

לכבוד השנה החדשה ובעיקר בגלל שאנחנו נוסטלגיות החלטנו לפנק את הקוראים שלנו ב-30% הנחה על התמונות המקסימות שלנו (הישארו איתנו - קוד ההנחה בסוף הפוסט). אבל קודם, רצינו לספר לכם קצת על תהליך הפיתוח של המוצר, הגילגולים השונים שלו, והחיבור המיוחד שלנו אליו.
הרי בתור אימהות גאות, אנחנו תמיד מחפשות הזדמנות להציג ולספר על הילדים הבכורים והמוצלחים שלנו (אמהות...אתם יודעים), והתמונות של הסטודיו, הן המוצר הראשון שלנו:) 

אז הכל התחיל כשחיפשנו הרבה זמן תמונות לחדרי הילדים שהן אחרות. לא מתיילדות, לא מתחנפות, לא הרבה דברים שראינו בעבר. התפיסה העיצובית שלנו היא שמוצרים של ילדים לא צריכים להיות מוצרים לילדים. 
הבנתם?
 
ברור שלא... הכוונה היא שצריך להשתמש באותם כלים אסטטים ועיצוביים כשבאים לפני אתגר של עיצוב לילדים. לתפיסתנו ילדים הם אנשים קטנים וכמו שאנו מתייחסים אליהם בכבוד גם העיצוב צריך להיות כזה. ידענו שהצלחנו ברגע שקנו את התמונות שמיועדות ל"חדרי ילדים" גם למטבח או לחדרים נוספים.



את גרפיקת החיות לא איירנו לגמרי בעצמנו, אלא בעזרת החיות עצמן. חיפשנו תמונות של חיות בתנועה. תנועה שמדגישה את החייתיות והייחודיות שלהן. לצורך העניין חפשנו כלבים כלבלביים וחתולים חתוליים. וכמה חיפשנו...
בא נאמר שנפגשנו בשעות לא שעות בחלקים מאוד דרומיים של הארץ כאשר השיח סבב סביב שאלות קיומיות כגון: זוית הזנב ורמת הכלבלבות. היה לנו כ"כ חשוב להגיע לדיוק,לזיכוך ולמינימום פרטים וגם כ"כ נהננו שזה היה אפילו קצת מביך. 


את מבחן החיות העמדנו בפני אורי, בזמנו השותף השלישי בעסק (מאז נוספו שני שותפים דעתניים מאוד נגה ועידו). אם אורי זיהה (והוא היה בן שנה) את החיה-בינגו!
למי שעדיין לא ראה את התמונות בלייב, נספר שהתמונות עשויות עץ ובד. מהעץ נחתכים החוצה צורות של החיות השונות, ומתחת לחיתוך אנחנו מניחות פיסות בד שונות. התמונות הן ממש תלת מימדיות מהבחינה הזו, כמו שאפשר לראות בתקריב של הברווזונים בדיוק מתחת לפסקה הזו.


התמונה עצמה בגודל של 14 ס" על 14 ס"מ, ועומק של 1.6 ס"מ, מספיק רחב כדי לאפשר לתמונה לעמוד על מדף, כמו שאפשר לראות בתמונה של הארנבות הורודות בהמשך. 
הן מגיעות בזוגות, (החתולים מגיעים בשלישיה כי פשוט לא היינו מסוגלות לוותר על אף איור) מה שמאפשר לנו לספר סיפור קטן בעזרתן.
אח"כ החלק הכיפי -  התאמת צבעים ובדים. בשלב זה היה לנו מאוד חשוב למצוא את הבד המתאים לחיה. חיפשנו מרקמים ודוגמאות עדינות ועליזות. החתולים דרשו כיתות רגליים די רציני (חיה מפונקת, אין מה לעשות) תרנו אחר בד חתולי...


ואז הגיע שלב הייצור. כל מי שהתנסה פעם בייצור במדינתנו הקטנטונת כבר יודע שכשבאים לבעל מקצוע ומבקשים משהו מעט שונה, ובטח כשמבקשים משהו לגמרי חדש - נתקלים בתגובה שנעה מסירוב מנומס לבעיטה חזקה החוצה. 
כך יצא שעד שמצאנו את בעל המקצוע הנוכחי, הרבה מהייצור היה אצל שתי נשים אמינות ומוכשרות מאוד-אלישבע ותמר:)
 

 אח"כ שיתופי פעולה עם עמותות שיקום תעשייתי והפצה לחנויות.
 התמונות הפכו להצלחה גדולה וכמות ההזמנות גדלה, החלטנו להעביר את הייצור הסדרתי לייצור המוני ותעשייתי. 
גם ריעננו את הגרפיקות והוספנו ארנבונים שאי אפשר לעמוד בפניהם (המשפחה מתרחבת). נוספו גם צבעים והתמונות גם גדלו בעקבות בקשת הקהל - מתיחת פנים עם שמירה על כל הערכים הישנים. בכ"ז הילדים גדלים...


ולבסוף החלק הכי חשוב-חיפשנו משפחות מאמצות! כי החיות שלנו מחפשות בית חם :)
אז עכשיו, אתם מוזמנים מאוד לנצל את ההנחה באתר שלנו: www.hooknloopdesign.com
לכל מוצר יש את הסיפור המיוחד שלו, ונורא כייף שיש מקום לספר אותו. תודה שקראתם!
עד לפעם הבאה,
אלישבע ותמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...