2.5.13

מה שלא מספרים לך על השראה- ומתנה ממני

לפעמים שואלים אותי - מאיפה מגיעים הרעיונות שלך?



אין לי תשובה אחת לשאלה הזו. לפעמים הם מגיעים מצורך שיש לי או לאנשים קרובים, הרבה פעמים הם מגיעים מתוך רצון לעבוד עם חומר חדש, מהאינטרנט כמובן -בכל פעם משהו שונה. 
אני יכולה לומר שהמשותף לרוב העיצובים שלי הוא שהם תוצאה של עבודה מאוד מאומצת. להרבה מאיתנו יש נטייה לחשוב שתהליך יצירה הוא כמו איזה נורה שנדלקת - רגע של - Aha! מה שנהוג לקרוא - השראה. אבל אצלי לפחות, זה ממש לא המצב.
אני מציירת, מוחקת, בודקת שוב ברשת, חוזרת לצייר, מתאהבת בציור, הולכת לישון, מתעוררת, לא מרוצה ממה שעשיתי, מתחילה מחדש....לכן תמיד מצחיק אותי כשאומרים "נחה עלי השראה" - משום מה כשההשראה נחה עליי אני מתעייפת...

לפעמים יש איזה הברקה, אבל בדרך כלל הלב יודע מה הוא רוצה, וליד לוקח זמן להגיע למקום הזה. 
מי שעוקב בפייסבוק יכול לראות לפעמים תמונות מהתהליך, ואת המרחק מהדוגמאות למוצר הסופי. בהרבה מהמקרים, זה כבר לא נראה כמו אותו המוצר....
לפעמים אני נכנסת ללחץ - מה אני אעשה אם בחיים אני לא אסיים את המוצר הזה? אולי זה אף פעם לא ייראה לי "נכון". אבל אז מגיע הרגע הזה שבו אני מבינה שהצלחתי ליצור את מה שרציתי. שהכוונה שלי מתחברת לתוצר הסופי. אין סיפוק גדול מזה.


אז רציתי להודות לכם, בין אם הצטרפתם לאחרונה או שאתם נמצאים כאן ממזמן. כייף לקבל ממכם מיילים, תגובות, לייקים, הזמנות, רעיונות לשיפורים - הכל. אני כל כך אוהבת לחלוק איתכם את התוצאות של העבודה, בלי טיפה של ציניות - זה ממש לא מובן מאליו בשבילי שאתם פה:)

 
שבוע שעבר הבטחתי מתנה - ואני מקיימת. מהיום, כל מי שיצטרף לרשימת הדיוור שלי, יקבל קובץ להורדה של גלויות מקסימות שעיצבתי עבורכם. אפשר להירשם לדיוור מצד ימין, בסוף הפוסט הזה, או באתר. למה תוכלו לצפות אם תירשמו? תקבלו ממני מייל פעם בשבוע עם עדכנים על הסטודיו ועל הבלוג - רעיונות לשדרוגים פשוטים, טיפים להום סטיילינג, וכל מה שקורה מאחורי הקלעים של הסטודיו. בקרוב אקיים גם מבצעים והנחות - וגם עליהם תוכלו לדעת ראשונים דרך המייל. 
ומה בגלויות? אלה הגרפיקות שהשתמשתי בהם לתחתיות לכוסות ולתחתיות לסירים, וללא ספק היו אתגר אמיתי בשבילי. לקח המון זמן להגיע לאיזון הנכון, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה:) 
אפשר להשתמש בהם כתמונות (הכנתי מגוון כדי שתוכלו לתלות על הקיר ברוח הפוסט הקודם:), לשלוח גלויות של ממש, לצרף ככרטיס ברכה... אפשר גם לשחק עם הגודל בהדפסה, אם אתם מעדיפים תמונה גדולה יותר. 
כל מי שכבר נרשם בעבר קיבל את הקובץ למייל עם ההודעה על הפוסט הזה. שימו לב, אתם אמורים לראות במייל שקיבלתם ממני תמונה של הגלויות -  צריך לאפשר הצגת תמונות במייל, כי ברירת במחדל של חלק מהמיילים זה לא לאפשר. אחרי שאפשרתם תוכלו ללחוץ על התמונה של הגלויות ותקבלו את הקובץ. אם אתם לא מצליחים בכל זאת - תכתבו לי מייל ואני אשלח לכם שוב בשמחה - elisheva@hooknlopodesign.com. 
אם אתם משתמשים בגלויות - אפשר להעלות לעמוד פייסבוק של הסטודיו, אני אשמח מאוד מאוד לראות!
שוב תודה לכם, ולהתראות,
אלישבע

נ.ב. ייתכן ושמתם לב, האתר בעברית שוב באוויר. הוא בגרסת הרצה, אבל אפשר שוב להזמין בשקלים... בזמן הקרוב תהיה גם השקה חגיגית, אבל בגלל שאתם מקורבים לצלחת, אתם הראשונים בתור לדעת.


11 תגובות:

  1. מקסים. תודה!

    השבמחק
  2. הי אלישבע,
    לא קיבלתי את הקובץ למרות שאני מנויה לבלוג. איך אפשר לקבל אותו למייל?
    המייל שלי הוא hagit.flint@gmail.com.
    תודה רבה,
    חגית

    השבמחק
  3. נרשמתי ואשמח גם לקבל yaarah@gmail.com

    השבמחק
  4. וואו איזו קארמה! בדיוק הייתי ברגע של בילבול ועומס מרוב השראה וסתם נכנסתי לראות מה קורה פה ופתאום לקרוא את מה שכתבת ממש נתן לי כוח ומוטיבציה!
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שיכלתי לעזור, עומס מרוב השראה- מצב מוכר...:

      מחק
  5. וואו! איזו מתנה שווה! ממש מקסים :)
    המשיכי ליצור ולהפתיע בעיצובים מופלאים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...