25.4.13

כל מה שצריך לדעת לפני שתולים את התמונות בבית - גלריית תמונות ביתית

הי, כייף שבאתם, יש לי הודעה משמחת בסוף הפוסט, אז תישארו איתי...

אני חולה על מגזיני עיצוב. לא מסוגלת לגזור מהם תמונות. לא מסוגלת לזרוק לפח. שומרת עליהם כאילו שהיו ספרים נדירים.
לאחרונה סימנתי הרבה תמונות עם "גלריית" תמונות על הקיר. לתלייה כזו של תמונות מרובות על הקיר יש נטייה להיראות כל כך חסרת מאמץ, משהו חופשי, זורם. זה מוסיף המון חן, אפשר להחליף את התמונות לעיתים קרובות, או להוסיף עוד - בקיצור, כל מה שאני אוהבת בעיצוב.
אפשר ליצור גלרייה על הקיר גם ללא תכנון מוקדם של הקולאז'. אני תמיד מעדיפה ליישם כמה טריקים ליצור סידור נעים לעין, אבל לא קשה וסימטרי מדי. כדאי להקדיש כמה דקות לקריאה - לפני שדופקים את המסמר בקיר.

תמונה מהבלוג הזה
במבט ראשון, נראה שיש כאן פיזור אקראי למדי, אבל במבט שני:

התמונות מסודרות מהאמצע, שורה כלפי מעלה, ושורה כלפי מטה. העין יודעת לאן לחזור, וכך נוצר בלאגן נעים לעין (כן, יש כזה דבר:)
ומה לגבי התמונות עצמן? איך לבחור?

מהתמונה הזו נראה שהבחירה די אקראית....

תמונה מהבלוג הזה  
אבל בעצם יש כאן בחירה בסקלה צבעונית, עם כמה צבעים שחוזרים על עצמם. מהמם!

ועוד דוגמא שמראה איך אפשר לתלות המון תמונות ולשמור על טון רגוע:

תמונה מהבלוג הזה
1. התמונות מיושרות למטה
2. כמעט כל המסגרות לבנות, יש כמה חומות כדי לשבור את הסימטריה.
3. התמונות עצמן גם נשארות בסקאלה נטרלית, עם כמה נגיעות של כחול וסגול. תענוג.


איך להמשיך מכאן? קודם כל, צריך לארגן כמה תמונות יפות! ובדיוק בשביל זה יש לכם אותי. בפוסט הבא, אני מתכננת giveaway שיעזור לכם להתחיל ולארגן גלריה כזו. ולא, זאת לא תהיה הגרלה. יש מספיק לכווווולם:)אז אם עוד לא נרשמתם לעידכונים, זה הזמן!
יש תמונה שאהבתם במיוחד? אשמח לשמוע בתגובות!
להתראות,


11 תגובות:

  1. מאווווד מועיל ומעניין! תודה :)

    השבמחק
  2. אוהבת את הפוסטים שלך אלישבע:)

    השבמחק
  3. פוסט בזמן המתאים - מחר אגש לביצוע

    השבמחק
  4. אוהבת את הרעיונות שלך. שבת שלום.

    השבמחק
  5. מהמם! יש לך יכולת מיוחדת להאיר בפשטות את סודות האסטתיקה.
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף, זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות! שמחה שאהבת...

      מחק
  6. את קוראת מחשבות? כי זה בדיוק. אבל בדיוק מה שאני מתכננת לעשות בשבוע הבא. כבר אספתי לי תמונות. אבל לאור ההצהרה שלך בסוף אולי אני אחכה שבוע...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...