30.5.13

תערוכת עיצוב והיום יום הולדת

שלום לכולם!
לפני שאני אספר לכם על התערוכה בניו יורק בה השתתפתי בשבוע שעבר (International Contemporary Furniture Fair), רציתי להגיד לכם שיש לי היום יום הולדת! אני בת 32, והחלטתי לחגוג גם איתכם. תקראו עד הסוף כדי לקבל קוד למבצע שווה ביותר באתר, זו ההזדמנות לקנות לעצמכם או לחבר/ה משהו יפה שרציתם הרבה זמן, סתם בשביל הכייף! ועכשיו, לפוסט:
יש לי תחושה שהרבה זמן לא נפגשנו, נכון? אבל אני מבטיחה שדווקא חשבתי עליכם הרבה... בדרך כלל בנסיעות אני שוכחת לצלם, והפעם צילמתי (יחסית לעצמי) המון! כל הזמן אמרתי - אני אראה את זה בבלוג/אולי זה יעניין את הקוראים/איזה תמונה מעולה לשתף..... 


אז נתחיל מההתחלה. מה זאת התערוכה הזאת ואיך הגעתי אליה? תערוכת - ICFF היא תערוכת עיצוב - בעיקר ריהוט - שמשתתפים בה מעצבים בארה"ב אבל גם חברות מכל העולם. הגעתי אליה דרך אתר שנקרא Designboom. זהו אתר תוכן למעצבים/אדריכלים - יש שם המון תמונות, פרסום תחרויות, פרטים של מעצבים, קורסים, ועוד ועוד ועוד. חוץ מזה, הם גם מארגנים מתחמי מכירה למעצבים צעירים בתערוכות עיצוב בכל העולם (טוקיו, סטוקהולם, ניו יורק:) . המעצבים שמשתתפים זוכים לחשיפה בפני קהל חובב עיצוב, קניינים ומדיה. המתחם עצמו תמיד מושך הרבה תשומת לב - סוג של אהוב הקהל.

חשבתי כמה פעמים להשתתף, אבל אף פעם זה לא הסתדר. הפעם הרגשתי מוכנה מתמיד - הקולקציה סגורה, הקו של הסטודיו ברור, הייצור פתור - ואני מוכנה לפרוץ החוצה.
אז שלחתי תמונות, התקבלתי, נכנסתי להיסטריה, תרגמתי חומרים, עיצבתי גלויות, ארזתי, נכנסתי לעוד קצת היסטוריה, ונסעתי (וזה הזמן להודות לכל החברים המקסימים בפייסבוק שעזרתם להכריע בשאלת התמונה על הגלויה).הפריטים שמכרתי ביריד היו הקערות האלסטיות ומגדל הפמוטים, אבל הבאתי דוגמאות מכל המוצרים להראות לחנויות - ובסופו של דבר מכרתי גם אותם...
אם אני צריכה לסכם את החוויה - הייתי אומרת שבסופו של דבר היה מוצלח. אבל זה לא אומר שלא היו בעיות! אפילו הרבה... כשהגעתי לאולם שבו התערוכה התקיימה, נפל לי הלב. העבירו את כל המתחם לחדר אחר, מרוחק, ללא שילוט ברור. אני בעצמי לא הצלחתי למצוא! היה לי ברור שצריך לעשות משהו, אבל היה מאוד קשה להבין מה. אמנם אנגלית זאת שפת אב שלי (Thanks, Abba), אבל התברר לי שאני הרבה יותר ישראלית ממה שחשבתי תמיד. מצאתי שותפים לזעם מהמשתתפים מונצואלה וברצלונה - ויחד הקמנו צעקה מול הנהלת התערוכה. המשתתפים האמריקאים היו מעט בשוק מהטון שלנו ("it's too harsh") אבל למרות משבר המיני-או"ם, המאמצים הואילו. הוסיפו לנו שילוט והכוונה, והתנועה התעוררה.

 בעצת אימי החלטתי להתאים את הציפיות למציאות - ולעשות את המרב עם המצב שנוצר. כל העצמאיים (וגם מי שלא) מכירים את זה - נפילות ואכזבות קוראות כל הזמן. מי שמצליח הוא מי שקם כל פעם מחדש, מנער את עצמו וממשיך הלאה. 
המציגים האחרים היו מגניבים ביותר, והגיעו מכל חלקי העולם ממש - קוריאה, ארה"ב, תאילנד, קנדה, איטליה - מגניב! ומסתבר שמה שמשותף למעצבים מכל העולם (במיוחד האירופאים) היא האהבה שלהם לאלכוהול בחינם - כל היום הם מילאו כוסות מסטארבקס ביין שחילקו בכל מיני השקות. מה אני אגיד, האווירה הייתה טובה מאוד.

 קצת מהמוצרים שנמכרו - מדבקות מתוקות בצורת שפתון לסימון כוסות במסיבה (של גבריאל מ- Gab Design, בחורה מלאת סטייל ממונטריאול)

תחתיות לכוסות בצורת משטחי עץ מיניאטורים ומלח/פלפל בצורת קונוסים פיצקושים (של סטודיו Labirynth מספרד - שיתוף פעולה של דורון חבר מבצלאל לקרמן המקסימה אליה ממש התחברתי)

בובות סיליקון קטנטנות של אנשים עושים יוגה כדי להחזיק פלאפון (של לי מסטודיו i-clue המצחיק מקוראה - הוא עיצב אותם בשביל הבת המתוקה שלו שהגיעה גם)

 תוספות לארגזי פלסטיק שהופכים ארגז פשוט לשרפרף מגניב ביותר (של מתיאס וקרולינה מ- Combolab, זוג מקסימים מוונצואלה - והיה להם מבטא מהמם)

  ארנקים וקלמרים עשויים מכדורי סל משומשים (של ריטה מ-Bal Design מליטה) ועוד הרבה תכשיטים ומוצרים כייפים. 

 אגב, את כל המשתתפים ב-Designboom Mart אפשר לראות כאן
מבחינת תוצאות של ממש קבלו רשימה חלקית ואופטימית: 
אני כרגע נמצאת במשא ומתן מול כמה חברות גדולות יותר לגבי הפצה בחנויות 
מוצר שאני מפתחת עבר שלב בתחרות שהתקיימה במקום (תחזיקו אצבעות) ואולי אוכל לייצר אותו יחד עם חברת ענק (תחזיקו אצבעות יותר חזק!)
הזמנות התבצעו כבר במקום והספקתי אפילו לשלוח אותם מניו יורק
וכמה עיתונאים התעניינו - חלקם ממש חשובים, ואולי תוכלו לראות מוצרים שלי מככבים בקרוב בכתבי עת נחשבים. אני מאוד מקווה שלפחות חלק מהדברים יבשילו למשהו מוחשי, וברור שאני אגיד לכם אם וכאשר זה יקרה!


בעיקר, אני גאה בעצמי שיצאתי להרפתקה הזו. היה כייף מאוד מאוד להיות בסוג של חופש (ותודה לאמיתי שנשאר עם הילדים, שכמובן היו חולים כשלא הייתי:) בעיר הכי מדהימה בעולם. ועל התערוכה המרכזית אספר לכם בשבוע הבא.
 ועכשיו - למבצע. לכבוד יום הולדתי שחל היום, הקישו את הקוד BDAY בעמוד של עגלת הקניות (לאחר שבחרתם מהמגוון בחנות) ותוכלו להינות מ-%15 הנחה על כל המוצרים וממשלוח חינם. המבצע תקף לשבוע, עד ה-6.6.13, או עד גמר המלאי. כדאי להזדרז - חלק מהפריטים אוזלים בקרוב מאוד מהמלאי. כניסה לאתר
להתראות!
אלישבע


26 תגובות:

  1. אלישבע מקסימה, מזל טוב! יום הולדת שמח! את כותבת מקסים, תענוג לקרא, האנושיות ושימחת החיים פשוט פורצים מכל משפט, אפשר לשמוע ולראות את החיוך שיש לך בשפתיים ובלב. ובכל אופן גרמת לי לחייך. הרבה הצלחה, מחזיקה אצבעות לבקשתך!

    השבמחק
  2. מרגיש לי סוג של גאווה! כל הכבוד לך!!
    תצליחי!

    השבמחק
  3. איזה לקרוא ולראות! גאה בך ורק מחכה לראות
    את המוצרים הבאים שלך :)
    אני כבר רצתי להזמין :)
    יום הולדת שמח!!

    השבמחק
  4. יומולדת שמח!!!
    אין כמו המתנה הזו ליום ההולדת הזה!
    שתהיה לך הרבה הצלחה.

    השבמחק
  5. מזל טוב. בהצלחה.

    השבמחק
  6. מזל טוב ליום הולדתך,
    שפע של טוב
    אביל

    השבמחק
  7. היה כיף לקרא! יאללה - מה המוצר שאת מסתירה? יש לי מלא ימי הולדת וחתונות החודש.... צריכה לעשות אצלך שופינג!! שאפו על הכל!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שאוכל לגלות בקרוב מאוד:) ותודה על המחמאות!

      מחק
  8. מזל טוב! איזו הרפתקה מרגשת! מאחלת לך שנה מלאה בכאלו... התחלת מעולה זה בטוח (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחתי לחלוק את ההרפתקאה שלי איתכם:)

      מחק
  9. אוי איך אני גאה בך אלישבע מדהימה! ומזל טוב ענק חם ורטוב XXX

    השבמחק
  10. WOW, ממש מרגש!!
    שתהיה לך הרבה הרבה הצלחה!
    מזל טוב
    דורית

    השבמחק
  11. מדהים !!!! כל הכבוד :)
    רינה
    וגם מזל טוב קצת באיחור..

    השבמחק
  12. נהדר, מחזיקה לך אצבעות!!
    אוהבת מאוד את האתר DESIGNBOOM
    ובאיחור לא אופנתי בעליל אבל מכל הלב אני מאחלת לך מזל טוב ליום הולדתך. שתהיה לך שנה של הגשמת משאלות!! :)

    השבמחק
  13. כל הכבוד! בשנה שעברה ביקרתי בICFF (על תקן עיתונאית) ואני חייבת לומר שמכל התערוכה, הדברים הכי מגניבים ומעניינים היו בDesignboom Mart!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, באמת היו שם דברים מגניבים:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...