6.6.13

איך להכין קישוטים פשוטים, זולים, מקוריים ויפים - באמת!!!

הי לכם - מה נשמע?
הקיץ כבר כאן - ואני חולמת על מסיבה בחצר. בשבילי מסיבות הן בדרך כלל תירוץ להוציא נייר קרפ ולהתחיל לגזור קישוטים. (רק תחשבו עלי לפני סוכות - לא, באמת. אין דברים כאלו). אני כבר מדמיינת בראש איך אני אתלה דגלונים, אכין מקלות ערבוב לתה קר בכוסות זכוכית גבוהות, אקשט כל כסא וכסא בסרטים צבעוניים.... 
המשוואה פשוטה - מרפסת מתוקה + פרגולה + שולחן ערוך בפשטות + קישוטים תלויים מקורות העצים = א-ה-ב-ה.
העניין עם יופי לא מתאמץ הוא , ובכן, שלעיתים הוא דורש קצת מאמץ. אבל תשמחו לגלות שהמאמץ לא חייב להיות פיזי דווקא, אלא בעיקר תכנוני. אז קיבצתי כמה פרוייקטים, חלקם דורשים מעט זמן וחלקם מהירים ביותר - לאירוח חגיגי בגינה או במרפסת ברוח קלילה וקייצית מלאת שיק לאלו מבינכם שלא נולדו עם אקדח דבק חם ביד.
וכמו הרבה דברים שקשורים לעיצוב, הסוד הוא במינונים.
קבלו רעיונות לקישוטים פשוטים (באמת!) לעצלנים (מבטיחה!) שנותנים תוצאה מקסימה.
משהו קטן לפני שיוצאים לקניות. תחליטו מראש על צבעוניות. תחשבו על מה יש לכם כבר בבית - כלים, מפה - כדי שבחנות תדעו מה לקנות ולא תתבלבלו. אני ממליצה - גוון בסיסי ושני גוונים נוספים בקטנה (נניח לבן ושני גווני וורוד)


1. סרטי סאטן:
כמה יפה ככה פשוט. תקנו כמה גלילים (הרבה יותר זול מלפי מטר) של סרטי סאטן בצבעוניות שבחרתם ותקשרו לכל דבר שעולה על רוחכם. פעם קשרתי כמות כזו על מקל של מטאטה ותליתי את המקל עצמו מהתקרה. הסרטים נראים הכי טוב כשהם מגיעים עד הריצפה - אז קודם למדוד ורק אחר כך לגזור. ואפשר גם לשמור בסוף לפעם הבאה.

 תמונה מכאן

2. שרשרת פרנזים
הפרוייקט הזה לקוח מהבלוג של Jordan Ferney  ויש שם עוד המון הדרכות להכנת קישוטים. הכנתי ממהדרכה הזו את הקישוטים לשמחת הבת של נגה (היום כבר בת שנתיים) היה פשוט ומהיר (חשוב מאוד לאמא לילדה בת שלושה חודשים) ויצא מקסים. אפשר גם להשתמש בקיר הפרנזים הזה להסתיר משהו פחות יפה בחדר.


תמונה מכאן

3. כדור עטוף בד
הרעיון הזה כל כך יפה וכל כך פשוט! לוקחים כדור (אפשר לקנות מהכל בדולר) גוזרים ריבוע בד, עוטפים, וקושרים בעזרת סרט. דמיינו כמה כאלה תלויים מעץ. חלום.

תמונה מכאן

4. בלוני ענק
ייתכן שראיתם את טרנד בלוני הענק שמובילים חברת Geronimo. יש לא מעט הדרכות שמסבירים איך להכין כאלה לבד. טרם מצאתי בלונים כאלה בארץ (אם אתם מכירים - שימו קישור בתגובות בבקשה) אבל אפשר בהחלט להזמין מחו"ל. בגדול, קושרים לחוט של בלון ענק (מלא בהליום) המון סרטים בכמה טקסטורות ומקבלים קישוט חינני ומקסים. ומה שיפה זה שלא צריכים הרבה כאלה בשביל האווירה, מספיק שניים שלושה. 
אני מבטיחה לנסות להכין ולשתף בתובנות בהמשך.

תמונה (ויש שם הדרכה) מכאן

נו, עשיתי לכם חשק לחגוג? בשבוע הבא אני ממשיכה באותה אווירת קיץ חגיגית - ויהיו גם מתכונים.
תצטרפו אלי?
להתראות!
אלישבע

נ.ב. הייתם כבר בחנות שלי? כי היום זה היום האחרון למבצע (6.6.13) כדאי מאוד!


6 תגובות:

  1. רעיונות מקסימים!
    אני מוסיפה עוד אחד שמצאתי בפינטרסט - לנפח המון בלונים בצבע אחיד (שם הם היו בלבן), לשים בכל אחד גולה של ילדים בשביל המשקל (שלא יתעופפו להם אלא ירבצו בכבוד), ותולים אותם מכמה ענפים של עץ בצפיפות. הם די יציבים ונותנים נפח של שמחה...

    קיץ שמייח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע מגניב - לא בדיוק איך שאנחנו רגילים לראות בלונים. ליומולדת הבא?

      מחק
  2. עושה חשק לחגיגות פשוטות וכייפיות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...