20.2.14

חוויות וטרנדים Ambiente 2014

הי!! מלא זמן לא כתבתי, ולכן מלא זמן לא התראינו..... אני חייבת לכם הסבר - לאן נעלמתי? איפה הייתי? ומה זה בכלל Ambiente?!
נתחיל בהתחלה. לפני כמה חודשים, קיבלתי מייל מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל שמספר על תכנית חדשה לליווי מעצבים צעירים שעומדת להיפתח במכון הייצוא. נכנסתי לאתר של המכון, והחלטתי להגיש מועמדות. עיקר התכנית היא ייעוץ וליווי עסקי, אבל לא רק.

תמונות מפרנקפורט, אפשר לראות עוד בפייסבוק שלי


כבר בראיון הקבלה לתכנית (שהיה סוג של הרצאה שלי מול כל מיני מנכל"ים של כל מיני חברות חשובות:) סיפרו לי שהשנה בפעם הראשונה מכון הייצוא לוקח ביתן בתערוכת Ambiente שהיא תערוכת ע-נ-ק של מוצרי צריכה, ושיש לי אפשרות להשתתף.
התלבטתי, זה לא ממש היה בתכניות שלי, אבל החלטתי ששווה לנסות - מדובר בתערוכה שבה מציגים פחות או יותר כל חברות מוצרי הצריכה שאי פעם ראיתי על מדף  - מקופסאות פלסטיק ועד כלי קריסטל - וידעתי שזה יהיה סוג של בית ספר.
שכרתי דירה בפרנקפורט יחד עם חברים, ויצאתי לדרך.
התערוכה עצמה הייתה מדהימה. פשוט בית ספר לאיך בונים מותג, איך מציגים קולקציה - הרגשתי שאני לומדת מהטובים ביותר מה אפשר וצריך לעשות. הבנתי כמה עבודה עוד יש לי, ולהפתעתי לא התבאסתי אלא דווקא קיבלתי המון המון מוטיבציה ורעיונות חדשים. 
היו כמה מגמות שבלטו, ודברים שצדו את העין. הנה רשימה חלקית ביותר של דברים ששמתי אליהם לב בתערוכה, אני מניחה שבקרוב תראו גם את השינויים אצלי בקולקציה בעקבות הביקר.
1. ענף הייצוא מספר אחד של דנמרק הוא עיצוב.
לא באמת. כולם היום מדנמרק. הציגו שם המון חברות צעירות, קולקטיבים של מעצבים, מעצבים בודדים - וכולם עם שיק בלתי נתפס. אני לא יודעת מה הם מאכילים את הילדים שלהם, אבל מה שהם לא עושים - זה עובד.



כריות מתוקות של המותג הדני Littlephant

2.  פמוטי עץ ארוכים וגבוהים
ראיתי המון כאלה, בכל מיני גדלים ווריאציות. הצורה מואד קלאסית, והיופי הוא בריבוי. אני אמנם מעדיפה את הפמוטים הגיאומטרים שלי, אבל הצבעוניות כל כך קסמה לי, ואני מקווה שבקרוב תראו את ההשפעות.
פמוטי עץ של Freemover

3. שילובי חומרים
עץ עם זכוכית, שעם עם קרמיקה, מתכת עם עץ - שילובים זה ה-דבר. השילוב יוצר משחק של טקסטורה שמוסיף עניין למוצרים שיש להם צורה מאוד פשוטה וישירה. 

 צנצנות של חברת Norm למותג Menu (מדנמרק, אלא מה)


עיקר העבודה מתחילה עכשיו, אחרי התערוכה. צריך לחזור למפיצים ולחנויות שפנו, לארגן דוגמאות והזמנות. וכמובן שאני אעדכן אם וכאשר דברים יסגרו. החדשות הטובות - אני חוזרת לכתוב פה באופן רגיל - פעם בשבוע - והכנתי לכם פוסטים מקסימים ושימושיים שאני ממש נרגשת כבר לשתף. בקרוב יהיה גם מבצע מעולה שקשור לפורים - מבטיחה לכם שלא תרצו לפספס! למי שלא נרשמה עדיין לדיוור זה הזמן.
נתראה בשבוע הבא,
אלישבע

5 תגובות:

  1. וואו מרגש בהצלחה

    השבמחק
  2. בהצלחה ע-נ-ק-י-ת. את אלופה!

    השבמחק
  3. אלישבע,
    אוהבת את המוצרים שלך וכעת משגיליתי את הכתיבה - מצאתי עוד דבר לאהוב :)
    המשך הצלחה
    מירי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...