18.9.14

החלטות עיצוביות לשנה חדשה

שנה חדשה בפתח, ואני בוחרת להתרכז בעתיד. חיפשתם סיכומי שנה? לא כאן. את הסיכום אעשה בינואר, בתקופה הזאת אני כל כולי תכנונים. 
אני לא אלאה אתכן בכל ההחלטות והתכנונים האישיים שלי (פחות זמן מסך מככב בשלישייה הפותחת) אבל אני שמחה מאוד לשתף אתכן בהחלטות עיצוביות שלי.
אז קבלו אותן, חמש החלטות עיצוביות שאני מיישמת בשנה החדשה.

1. צמחים
די. השנה זה קורה. השנה אני מתחילה לגדל צמחים! כאלה שלא מתים! זאת אומרת, שיהיו חזקים כאלה, קשוחים - שיודעים להתמודד בלי הרבה מים ובלי תשומת לב. נראה לי שקוראים לזה קקטוס. או אולי צמח מפלסטיק? אני לא מוותרת לעצמי יותר, ומתחייבת כאן מול כולן - זוהי שנת צמחי הבית שלי, אני פשוט מרגישה את זה.

תמונה מכאן


2. עשי זאת בעצמך. כן כן, אני מדברת אלייך!
הסנדלר הולך יחף, או במקרה הזה - גם למי שיש שמונה זוגות של מספרי תפירה אין זמן לגזור. השנה אני רוצה להקדיש זמן ליצירה מחוץ לעבודה, ואני אתחיל מפרוייקט ממש פשוט, סוג של תספורת לצמר. (ידעתם שמקרמה חזר לאופנה?)

הוראות ותמונה מכאן

3. ארוח - גם באמצע השבוע.
יש משהו מאוד נחמד באירוח בסתם איזה יום שני. יוצא שאלינו באים רק בשבת, ובעצם - למה?
אירוח באמצע השבוע זה תירוץ מצויין לתליית אורות קטנטנים כאלה, לא? אז קבענו ליום שני?

תמונה מכאן

4. וגם - פרחים לשבת
כל שבת. 

תמונה מכאן

5. חיוך
במובן הכי מילולי - אני צריכה שהחפצים בבית יחייכו אלי יותר, ממש ככה. הולכת לחפש טוש.

תמונה מכאן

מאחלת לכן,  קוראות הבלוג (וגם לארבעת הקוראים - הי אבא:) המקסימות שלי, שנה טובה, שנת צמיחה, שנת יצירה, מלאה במשפחה ובחברים, פורחת - ומחוייכת.
גם אתן מקבלות החלטות עיצוביות? שתפו אותי בתגובות!

אלישבע




13 תגובות:

  1. מחוייך ונעים כאן בבלוג שלך! שנה טובה

    השבמחק
  2. שנה טובה ומתוקה :)
    בהצלחה בכל היעדים
    ותמונה שמוצגת אצלי בtab ליד
    http://www.pinterest.com/pin/533746993310143047/

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו!!!!! קלטת את הנוף מהחלון?
      שנה טובה:))

      מחק
  3. מקסים ושנה טובה גם לך!
    :)

    השבמחק
  4. הצעת הגשה: אירוח באמצע שבוע שכולל גזירת צמר וחיוכים אמיתיים!
    שנה נהדרת שתהיה (:

    השבמחק
  5. שנה טובה.
    בחירות והחלטות מדוייקות.

    השבמחק
  6. אוף משוגעת עליך! :)))) שנה מהממת לאישה מהממת! מתאים לי יום שני ;)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...