10.12.14

חברויות חדשות ושיתופי פעולה

יש אנשים שרוצים להיות עצמאים כי הם אוהבים לעבוד לבד.
אני דווקא מאוד אוהבת לעבוד עם אנשים, ואני חושבת שזה החלק שהכי קשה לי בעצמאות - הבידוד החברתי. די מהר הבנתי שאם אני רוצה לשרוד בעסק כמו שלי, כדאי שיהיו לי קולגות - ומהר.
ואיפה מחפשים קולגות? כמו כל דבר אחר, באינטרנט כמובן. 

אפשר לראות את הקטלוג פרי שיתוף הפעולה שלנו כאן


התחלתי לחפש לי מעצבות שחשבתי שנוכל להיות חברות. אני חייבת לציין, זה היה די מביך בהתחלה. הרגשתי כאילו אני מחזרת אחרי אנשים ואולי גם מציקה, אבל בסוף זה השתלם. מהר מאוד נוצרו חברויות, ולא עבר זמן רב עד שהחברויות הפכו לשיתופי פעולה מקצועיים.
הראשונה שפניתי אליה הייתה חמוטל בעלת המותג Hamutelet. חמוטל היא סוג של שותפה ווירטואלית שלי, אנחנו מדברות מליון פעמים ביום, וכשאנחנו לא מדברות אנחנו מתכתבות בפייסבוק. חוץ מזה שהיא מוכשרת בטירוף היא גם מצחיקה מאוד מאוד, ואני ממש שמחה שלא התביישתי והכרחתי אותה להיות חברה שלי. 

הפריטים של כולנו נראו מעולה יחד - אופנה, תכשיטים, הדפס ומוצרים לבית

מעצבת נוספת שהכרתי דרך העולם הווירטואלי היא חנה, בעלת המותג Cole Hands. כבר בפעם הראשונה שדיברנו ידעתי שאנחנו נעבוד ביחד - השילוב בין סטייל לא מתאמץ ללשון חדה ומדוייקת הופך אותה לבעלת ברית קבועה להתייעצות ופריקת תסכולים.

התמונה יצאה יפה ומה שאתן לא רואות זה אותי על סולם דבוקה לתקרה:)

ואחרונה חביבה - גלית, המעצבת מאחורי המותג The Forma. אני עוקבת אחרי גלית מרחוק (זה השלב שהמעקבים שלי כבר מתחילים להשמע פליליים, אני יודעת) כבר די הרבה זמן, ואחרי כל מיני מפגשים מזדמנים בסוף נשבר הקרח.
המפגשים שלנו הולידו את  הקטלוג הזה, כשהרעיון היה לשלוח אותו לכל הלקוחות של ארבעתנו מהשנה שעברה. אחרי מפגש ראשוני, צילומים, הידוקים, קיפולים ואריזה, הקטלוגים יצאו לדרכם.

עובדים בצריף של חמוטל בקיבוץ נחשון

אז אם גם את יושבת לבד בבית, קצת בודדה, קצת מרחמת על עצמך - זה לא חייב להיות ככה!
כל מה שצריך זה מקלדת וקצת רצון טוב, באמת:)
ועכשיו, אני שמחה לחלוק את הקטלוג איתכן שמגיע עם קוד הנחה תקף בכל החנויות שלנו עד ה-30 בדצמבר. בכל קנייה תוכלו להנות מ-%15 הנחה בהקשת הקוד HOLIDAY15, ובקנייה מעל $100 תקבלו $20 בחזרה בהקשת הקוד HOLIDAY100, נחמד לא?
ודבר אחרון - אם אתן באינסטגרם אנחנו נותנות פרס שווה ממש (אבל ממש) מכל אחת מאיתנו לזוכה אחת מאושרת, אפשר לראות פרטים פה.
השנה הזאת הולכת להיות שנת שיתופי הפעולה שלי (אני צריכה למצוא שם יותר קליט לזה:) ותוכלו לקבל על הכל עדכונים פה, בפייסבוק, באינסטגרם - והכי בטוח אצלי ברשימת תפוצה, ההרשמה ממש כאן למטה.
להתראות,
אלישבע

4 תגובות:

  1. מושלם! גם הרעיון וגם הביתוע פשוט מעולים ומקסימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חדווה! תמיד כייף לשמוע מחמאות, ועוד ממך:))

      מחק
  2. מקסים!!! בדיוק תליתי את המתלים ואני אשתף תמונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! אני ממש ממש אשמח לראות תמונה - תייגי אותי:))

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...