19.3.15

מבצע לפסח!

בבית שלי נחשבתי "המסודרת".

 החדר של הילדים שלי, פוסט נפרד בהמשך


אצל ההורים שלי תמיד היה נקי ומסודר בטירוף, הודות לאמא שלי. ומכל האחים, נבחרתי אני ללכת בדרכיה.

בתוך הסל מסתתר ה-wifi שלנו:)

כילדה זה היה יחסית פשוט, אבל כשעברתי לבית משלי, ובמיוחד אחרי שנולדו הילדים, לא ממש מימשתי את הפוטנציאל הגנטי שלי.

כאן שמים את כל הבלאגן של הסלון, ומחזירים הכל למקום לפני שבת

זה תיסכל אותי. ממש. 
ואז שמתי לב למשהו. אצל ההורים שלי הפריט הכי נפוץ הוא סל אחסון (זה וניילונים של קלסרים, אבל זה לפוסט אחר:). 
אז עיצבתי סל אחסון משלי, וזה די שיפר את המצב.
צעצועים - לסל. עיתונים - לסל. כבלים של wifi במיקום הזוי ליד דלת הכניסה - לסל.

הסלסלות נארזים בצורה שטוחה

אמנם הסלסלה שלי לא יודעת לעשות ספונג'ה או חלונות, אבל יש משהו בבלאגן שהוא תחת שליטה ומאורגן לפי נושאים, לא תאמינו איזה הבדל זה עושה.
אז לקראת פסח, אני יוצאת במבצע שווה ממש - במשך חמישה ימים בלבד תוכלו להנות מ-%20 על הסלסלות אחסון אצלי באתר עם קוד ההנחה spring20 , עד יום שלישי, ה-24.3
אני משתמשת בסלים האלה ה-מון. הם קלים, גמישים, ויפים. 
כמה תשובות לשאלות נפוצות שכדאי לדעת לפני:
  1. האתר באנגלית, אבל אפשר לראות מחיר בשקלים אם לוחצים בפינה הימנית על אופציית המטבע ומשנים ל-ils - המבצע תקף באתר שלי ולא בחנות האטסי.
  2. הסלים האלה מלבד דק אך עמיד. הם מקבלים את הצורה שלהם לפי התכולה, ולעולם לא יהיו קשים כמו פלסטיק, זה היופי שלהם.
  3. בעקבות בקשת הקהל, הוספתי חלקים פנימיים קשיחים לידיות בסל הגדול , אז הם תמיד יעמדו ישר וזקוף כמו בתמונוה אצלי בסלון (הקטנות עומדות זקוף גם בלעדיהם)
  4. הסלים מגיעים שטוחים עם הוראות הרכבה פשוטות.
  5. המבצע הוא על הסלים הקטנים ועל הסלים הגדולים במהדורה המוגבלת של לבד אפור-שחור (אפשר לראות את הסל בסלון שלי למעלה במראה שיש, סופר טרנדי:) , כמו בלינק הזה פה.
  6. כל ההזמנות ישלחו בשבוע הבא עד יום חמישי (המשלוח חינם!!) כדי שיהיו אצליכם עד פסח.
אם אתם לא בטוחים עדיין, מוזמנים לקרוא ימבה ביקורות על המוצר הזה (ועל עוד מוצרים) כאן, מעל 100 ביקורות בממוצע של 5 כוכבים (יש!).
הקוד של המבצע הוא spring20, שתפו, תקנו, תתחדשו!


להתראות,
אלישבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...