25.2.15

ירוק מעצבים

כשלמדתי בבצלאל, הכרתי גוון חדש של ירוק.
קראו  לו "ירוק מעצבים".
זה היה הטרנד הכי לוהט - מוצר לבן לגמרי, נקי, מבריק, עם פרט אחד בצבע ירוק זוהר (אני חושבת שהכינוי השגור הוא ירוק רעל).
למה קראנו לו ירוק מעצבים? כי הגוון הזה היה בשימוש כל כך נפוץ באותה תקופה בכל כך הרבה מוצרים, שהכינוי דבק בו.


עציץ קטנטן ביער מינייטורי על מדף, התמונה מהדירה המקסימה הזו


כשאת בתוך זה, קשה לך לראות אופציות אחרות. כאילו - יש בכלל מוצר שהוא לא לבן? הגיוני בכלל להשתמש בעוד גוונים של ירוק? בגוונים שהם לא ירוק?!
זה מין שילוב של הרגל, חוסר ביטחון, ומחסור רציני בהשראה מגוונת. ובלי ששמת לב את מרגישה שאת ממש טובעת בבוץ ירוק מעצבים שכזה, ואת חייבת לעוף משם. 
מהר.

שיתפתי את הדירה המיוחדת הזאת בפייסבוק השבוע, אם טרם הספקתם להציץ, לכו על זה

אז מה נחשב "ירוק מעצבים" בימים אלו? קשה לי לומר, אבל אני רואה איך אני כבר די מתרחקת מעיצוב סקנדינבי - סטייל פינטרסט - קר - אך - עם - זאת - מתקתק.
לא שזה לא מהמם. אבל אולי מתוך חיפוש של משהו אותנטי, מחוספס, נגיש - אני מוצאת את עצמי נמשכת לסגנון אישי יותר. חי וגם בועט. פרום בקצוות.

מתוך הדירה (הישנה) של מגלפת הכפיות הכי קולית בסביבה, אריאל אסקיו

הבו לי כסאות בלויים! הבו לי פריטים שנאספו לאורך השנים, פוסטרים עם הומור מעט קריפי, ועציצים - המון עציצים!

ההדפס הזה כבר בדרך אלי, סיבוב בדירה כאן

חוסר היכולת להגידר במדוייק את הסגנון הזה, הוא סוד הקסם שלו. המון ניגודים שיוצרים ביתיות, בסקלה שנעה על הציר נקי ------- עמוס.
ומסיימת בצילום של איה וינד מתוך צילומי הקולקציה הנוכחית שלי. בהכנות ניסינו להבין איך אני רוצה שהקו החדש של המוצרים ירגיש, ושילוב המילים היה משהו כמו נקי - אבל חם - טבעי - אבל מודרני - משוחרר - אבל מאופק.
ואיה פשוט הבינה.
הכי לא ירוק מעצבים.

סלסלת אחסון בעיצובי מכאן

שיהיה סוף שבוע כייפי אבל ממש,
אלישבע

4 תגובות:

  1. פרום בקצוות זה חלק מרכזי בהגדרה העצמית שלי.
    ולמרות זאת, גם המראה הכביכול לא מהוקצע הזה, נהיה בעצמו לאחרונה סוג של ירוק מעצבים.
    פוסט מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת, כשאספתי את האימג'ים גם קצת הרגשתי ככה. אבל המנעד מספיק רחב בעיניי כדי להיות פחות לעוס, לא?

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...