13.12.12

אנחנו נחשפות

כמו שרובכם יודעים בסטודיו שלנו אנחנו עוסקות בעיצוב מוצרים, בעיקר לבית, בעיקר לאירוח. חשבנו להראות לכם קצת מתהליך העבודה שלנו שבדרך כלל מתחיל משלב עם שם פיוטי - השראה. ולתת הצצה ראשונה למוצר חדש שלנו, אז הישארו איתנו עד הסוף. חלק מההשראה היא מחקרי שוק, אז הרשו לנו לחלוק איתם מעט מהמחקר שאנחנו עשינו לקראת מוצר חדש שמתקשר גם לחנוכה, וגם לשבת - פמוטים. 

 מימין: פמוטי חיות מפלסטיק- www.markmontanoblog.com
 משמאל: פמוטים דמויי חלוקי נחל -  brooks barrow
מימין: פמוטי תפוחים: לקוח מפה
משמאל: פמוטי ארטישוק: לקוח מפה



פמוטי קליפות ביצה-  www.marthastewart.com


עם קצת מחשבה ודמיון אפשר להפוך כל אובייקט לפמוט (אפילו ארטישוק). היתרון בפמוטים שמאלתרים לבד הוא שהם זולים, זמינים ויכולים להתאים בדיוק לסידור השולחן שלכם. אם בחרתם בסידור שולחן בהשראת צבעי הסתיו לדוג', ניתן לחורר תפוחים אדומים-צהובים.
כדאי לבחור באובייקט נמוך לפמוט, כך תוכלו ליהנות מהנרות בזמן הארוחה ושדה הראיה לא יחסם.
כשפיתחנו את הפמוט שלנו, ידענו שכמו הרבה מהמוצרים שלנו, הוא צריך להיות וורסטילי. להתאים למגוון סיטואציות, ושיהיה אפשר להשתמש בו בכמה דרכים. על מנת שיתאים לאסטתטיקה שלנו - עליו להיות קלאסי ומודרני, נקי אבל עם קריצה. ככל שעבדנו עליו יותר, הוא גם הפך למוצר הכי אהוב (אוי, עכשיו לא נעים לנו משאר המוצרים). 

בתמונה אפשר להתרשם מהדגם הראשוני, כרגע עשוי מגבס, בעתיד זה יהיה קרמי (אם הכל יילך לפי התכנון, תחזיקו אצבעות). מה שעיניכם רואות זה פמוט אחד גבוה שמתפרק לשלושה פמוטים קטנים. היתרון הוא שאפשר להשתמש בו כפמוט גבוה ומרשים להדלקת נרות שבת למשל, או להרכיב מספר פמוטים בגבהים שונים לשידרוג שולחן.


 הוא יגיע במגוון צבעים, ויהיה אפשר לקנות אותו גם דרך האתר שלנו. יפה, לא?
יש לנו עוד הרבה מאוד מוצרים חדשים שאנחנו מאוד רוצות לחשוף! הירשמו מימין לקבל עידכונים מהבלוג, שתוכלו לראות את ההתקדמות שלנו לקראת הקולקציה הכי גדולה שאי פעם הוצאנו:)

4 תגובות:

  1. בהצלחה :)
    רינה -סטודיו מנדרינה

    השבמחק
  2. הי בנות, מקסים!!! הידד על חדוות היצירה, שניכרת כל כך. תמי, צ'ינדלות-גלגלי תנופה לחיים.

    השבמחק
  3. ליאת ניר בלזר16 בדצמבר 2012 בשעה 15:50

    מקסים!
    בהצלחה!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...