20.12.12

נבחרת החלומות


חנוכה כבר מאחרונו אבל לנו נשארו כמה זיכרונות מתוקים. מי שעקב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כבר יודע שבכל אחד מימי החנוכה הצגנו שדרוג פשוט, כייפי וצבעוני לספל אנונימי. התחלנו עם חבורה קצת עייפה של שמונה ספלים לבנים וחלקים וסיימנו עם נבחרת כ"כ עולזת, צבעונית ואסטטית  שאפילו אורנה דץ הייתה גאה בנו.
הבחירה בספלים הייתה ברורה. בתור חובבות שתייה חמה (החלק הדרומי - מכור לקפה, הצפוני - שותה תה גם שהוא לא חולה) ועוגיות.
עכשיו שהחורף סופית כאן, אפשר לרענן את הכוסות בארון , להתאים אותן לצבעוניות בבית ובעיקר להשוויץ בסוף הארוחה.
בגלל שהיינו כ"כ גאות בתוצאות וגם בגלל התגובות החמות בפייסבוק החלטנו לקבץ את כל החבורה ולהציג אותה.
*ספל ראשון-סוודר חם:
ליבנו נכמר על הספל שרעד מקור לבד בחושך בארון (כן, הוא הספל הפולני) והחלטנו לסרוג לו סוודר.


*ספל שני - לב שוקולד:
החלטנו לפנק את עצמנו בשוקו חם. המסנו שוקולד לבן במיקרוגל ומרחנו את השוקולד בתחתית הספל עם כפית. חיכנו שיתקרר לטמפ' החדר ומיקמנו מעליו לב של שוקולד חלב. ואז... נשאר רק להוסיף חלב חם.


*ספל שלישי-נקודת חן:
הפכנו להיות המעריצות מס' אחת של טוש פרמננטי, היינו חייבות לנסות אותו בספל מס' שלוש. שימו לב, אמנם קוראים לו טוש פרמננטי, אבל אם משפשפים חזק, הצבע נשרט. אז או לשטוף בעדינות, או להשתמש לנוי, או לקנות טוש יעודי לצביעה על קרמיקה ולקרוא את הוראות היצרן (בדרך כלל הן אומרות לשים את הכוס המקושטת בתנור לזמן מה על חום נמוך).
ניקנו את הכוס וייבשנו אותה. הכנו שבלונה של עיגולים משקף (אפשר גם בריסטול) שאותו חוררנו. מיקמנו את השבלונה על הספל ומילאנו את החורים. (הספל מצולם על תחתית לסיר בעיצובנו)



*ספל רביעי-עלעלים:
כאן ניסנו לעשות קולקציה (=כך נותנים צידוק לכך שאין לכם שני ספלים דומים בארון) איחדנו  את החבורה עם איור מעולם הצומח.


ספל חמישי - לוח וגיר
חזרנו לימי בי"ס היסודי (על חלקנו המורים זרקו גירים כאקט חינוכי - אבל זה כבר עניין לפוסט אחר) והכנו תערובת פשוטה משני מרכיבים בלבד - צבע אקרילי ורובה (החומר ששמים בין אריחי קרמיקה, אפשר לקנות בכל טמבוריה). התערובת (יחס של כוס צבע לכף רובה) הופכת כל משטח ללוח מחיק. אנחנו מיקמנו אותה על ספל ולא יכולנו להפסיק לקשקש ולמחוק. העירו לנו בפייסבוק, אז אנחנו מזהירות - גיר זה רעיל ואל תאכלו/תשאפו/תלקקו אותו.


*ספל שישי - פרחים לשבת
לכבוד שבת שתלנו בתוך הספלים עציצם. בעקרון כל צמח תבלין או פרחים נראה טוב אבל עדיף לבחור צמח עם פרחים קטנים. אנחנו בחרנו בבייבי אמנון ותמר. הספלים עם הפרחים יכולים להראות מצוין בסידור שולחן, במרכזו או על כל צלחת.


*ספל שביעי - קצת צבע.
כתם צבע יכול להיות מבאס על חולצה אבל על ספל לבן הוא מקסים. טבלנו את תחתית הספל בצבע שמתאים לקרמיקה ייבשנו וקיבלנו ספל חדש. (גם הספל הזה מצולם על תחתית לסיר בעיצובינו:)


*ספל שמיני-מתנה מתוקה:
היה לנו קצת קשה להיפרד אז המתקנו את הסיום. לקחנו חופן עוגיות, ארזנו בשקית צלופן וקשרנו עם סרט בד רחב (תסמכו עלינו, זה נראה יותר טוב ברחב) ומיקמנו בספל. עכשיו המשימה הקשה - לבחור את מי רוצים לפנק... (הספל מצולם על תחתית לכוס בעיצובינו, ואם אתם אוהבית אותו בכחול אז מהרו להזמין - המלאי כמעט אזל)


 ועכשיו לפני ואחרי...


תודה לכל העוקבים והעוקבות, המלייקים והמשתפים. מחכות לראות את הספלים שלכם...
בשבוע הבא יהיה פוסט שלא תרצו לפספס, אפשר להירשם מימין לקבלת עידכון למייל!

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...