12.3.13

Drumroll, please

הרבה זמן אני רוצה לחשוף בפניכם את הקולקציה החדשה של הסטודיו, והנה סוף סוף זה אפשרי.  בעצם, אני אוכל לעשות לכם סיור מודרך!
הקדמה קצרה לפני שניגש למלאכה: הקולקציה הנוכחית מייצגת היטב את נקודת המבט שלי כמעצבת מוצר, ואת הגישה שלי לעיצוב.
אני אוהבת חפצים שדורשים אינטראקציה. בנייה, הזזה, קיפול, פירוק. חפץ ללא אינטראקציה הוא פסל, ואני לא רוצה להיות פסלת. אני רוצה ליצור אובייקטים עם דו שיח, שיוצרים עניין. שמשתנים לאורך זמן, ומשתנים מבית לבית. 
וכמובן, שיהיו יפים, שיקים, לא מתאמצים - כל הדברים שמשמחים אותי, ואני יודעת שהם משמחים גם אותכם.
אז הנה לוח ההשראה, ששיתפתי גם בפייסבוק , ממנו אפשר לספוג את האווירה, וקצת את הצבעוניות.


נתחיל את הסיור עם הפריט הראשון - פמוטים. הפמוטים מגיעים כשלישיית שיחד מרכיבים פמוט גבוה. אפשר גם להפריד אותם וליצור משחק גבהים. שימוש בגבהים שונים יוצר סידור שולחן מעניין ושונה. אפשר להשתמש בנרות רגילים, או להפוך ולהשתמש בנרונים.

האמת שהרעיון למוצר הזה הגיע מתוך צורך אישי שלי. כשהתחתנתי, קיבלתי זוג פמוטים מקסים, והתחלתי להדליק נרות כל יום שישי עם כניסת השבת. כשהייתי בהריון עם הבכור שלי, רכשתי פמוט שיתאים לזוג הקיים אותו מצאתי במקרה בחנות יד שנייה, וכשילדתי התחלתי להדליק נר נוסף בפמוט החדש. בהריון השני שלי, כבר לא מצאתי פמוט. וחיפשתי ה-מון. הבת שלי כבר בת שנתיים! לא נעים.... אני מדליקה לה עם נרון (!) ומתבאסת כל שבוע מחדש. כל הזמן חשבתי, הלוואי שהיה פמוט שהיה מודולרי, והיה אפשר להשתמש בחלק ממנו כפמוט נוסף. וכך נולד הרעיון. מה שתמיד מקסים אותי במקצוע שלי זה שגם מוצר שהתחיל ממקום מאוד אישי יכול להתאים למספר רב של אנשים גם בלי שהם מכירים את סיפור הרקע, וההוכחה - את המוצר הזה הזמינו הרבה אנשים עוד לפני שהגיע לייצור, והייצור הראשון כמעט חוסל!

פריט נוסף מהקולקציה שאני אוהבת במיוחד - סלסלות אחסון. הסלסלות עשויות לבד תעשייתי קשיח, ומגיעות שטוחות לחלוטין בפריסה אחת. בעזרת כמה קיפולים לתוך כמה חריצים (בקרוב סרטון הדגמה:) נוצר סל אחסון מקסים ושימושי. 

עוד פריט חדש - מפיונים מקרמיקה בצורת בית + מפיות פשתן. הפריט הזה עבר ה-מון גלגולים, ואתם עוד תיחשפו לאחים שלו יום אחד כשיהיו מוכנים. זה מוצר שיש בו חיוך, הוא מצליח להיות חמוד ומודרני בו זמנית - אלכימיה מורכבת.
בשלבים מתקדמים של העיצוב, היה ברור שמפיון כל כך מיוחד זקוק למפית מגניבה. לבד הפשתן שבחרתי יש מראה מחוספס מעט, שיוצר עומק. הוא מאוד נעים למגע, ואפשר כמובן להשתמש בו גם כמפה קטנה. שילובי הצבעים הופכים את הפריט הזה לעדכני ומיוחד, והשימוש במפיות יחד עם המפיון הופך כל שולחן רגיל ל wow.

התחתיות לכוסות ולסירים מבחינתי היו הדבק של הקולקציה. כל ההשפעות הגיאומטריות, הצבעוניות, והחיפוש אחרי צורות אורגניות - הופכות את המוצרים האלה לסוג של הצהרת כוונות שלי כמעצבת.
התחתיות לסירים תוכננו מראש להיות גדולים יותר, ויכולים לשמש גם כצלחת (במיוחד יפה עם קפה ועוגה), או מגש (תחשבו - פלטת גבינות), ואפילו כתמונה על הקיר.

והפריט שממשיך איתי מהקולקציה הקודמת - קערת פירות אלסטית. למי שלא מכיר, הקערה הזו יצאה לעולם לאחר שנתיים (!) של עבודת פיתוח. היא עשוייה בסיס מתכת וחלקה העליון עשוי בד לייקרה אלסטי. ככל שמוסיפים פירות הקערה גדלה, וכשהיא לא בשימוש אפשר לאחסן אותה שטוחה לגמרי במגירה. הפריט הזה הופיע בהרבה בלוגים בחו"ל כמו Gizmodo ו-Treehugger, והוא נמכר בהצלחה מרובה מעבר לים. יש בקערה הרבה חוכמה ללא מאמץ, כמו שאני אוהבת.
הצילומים של הקולקציה היו נקודת שיא מבחינתי, כשכל הדוגמאות הגיעו מהיצרנים, והרעיון שהיה לי בראש פתאום קם לתחיה. תוכלו לקרוא עוד על תהליך הצילומים פה.
את כל המוצרים ניתן לרכוש בחנות של הסטודיו. בקרוב האתר בעברית יעדכן בכל הפריטים החדשים, עד אז תוכלו להתרשם מהאתר באנגלית. המשלוחים בארץ חינם, ואפשר גם להוסיף עטיפת מתנה  -רק ציינו זאת. ואם תרצו לרכוש פריטים מהקולקציות הקודמות, חלק מהפריטים נמצאים בחנות ב-etsy. למי שרוצה להספיק לפני החג - מהרו להזמין!
קולקציה חדשה היא big deal, ותמיד יש את הפחד הזה של מה יגידו והאם יאהבו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכולכם על הלייקים בפייסבוק, הפירגון והתגובות החמות שאתם נותנים. כבוד הוא לי:)
להתראות,
אלישבע





4 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...