13.6.13

איך להכין אייס קפה מושלם?

למי שפספס, שבוע שעבר אספתי כמה רעיונות לקישוטים עם וייב קייצי לאירוח לא מתאמץ. רציתי להמשיך את הקו הקייצי, והתלבטתי מה יוכל להשתלב טוב באירוח בעונה החמה.
אייס קפה.
ולא, אני לא מתכוונת למשקה ברד, אלא לקפה עם אייס. מה שנקרא: קפה קר. בקיץ זה המשקה האהוב עלי. אני מכינה לי בבית וגם קונה בבית הקפה השכונתי שלי, ארומה קריית גת, שם קוראים למשקה הזה - אייס קפוצ'ינו.
הבעיה עם קפה עם קרח, זה שמהר מאוד הקוביות מתחילו להינמס. ואז מה שיש לנו זה משקה מימי עם זיכרון לטעם - לא כל כך מוצלח.
אבל מה היה קורה אם המצב היה הפוך? ככל שהקרח נמס, המשקה דווקא משתבח?
המממ......



קוביות קרח קפה.
כל מה שתצטרכו זה תבנית קרח (את שלי קניתי ב"הכל בדולר" ומה שאהבתי בה זה שיש בה מליון שקעים פיצקושים כך שיוצא קרח ממש חמוד).
השלב הבא הוא להכין את קוביות הקרח. מכינים קפה (אני הכנתי אספרסו במקינטה שקיבלנו במתנה:). את הקפה מוזגים בזהירות לתוך התבנית של הקרח, ומקפיאים.


כל מה שנותר הוא להכין קפה קר (עם או בלי חלב, אתם מחליטים) ולהוסיף את הקוביות הקפואות.
ברגע שהקוביות מתחילות להינמס לתוך הקפה, הללויה!
ואפשר להיות גם מקוריים ולהוסיף לקפה שמוזגים לתוך תבנית הקרח עוד מרכיבים - הל, סוכר, ווניל... יאמי!


זה יכול להיות מגניב גם במשקאות נוספים. תה קר, לדוגמא (קוביות קרח לימונענע?) אין כמו להפוך חיסרון ליתרון.


עוד טיפ של אלופים בעניין אירוח : כל משקה נראה יותר טעים עם קש, עדיף עם פסים.


קיץ נעים!
אלישבע

נ.ב. זה הלינק לתחתיות לכוסות שבתמונות.


11 תגובות:

  1. זה ברור לך שעכשיו אני הולכת להכין לי כוס קפה....

    השבמחק
  2. אוי, הפיצקושים כ"כ מתוקים!
    נראה מעולה. יאומץ.
    :)

    השבמחק
  3. כמה קל וגאוני. נראה מעולה

    השבמחק
  4. רעיון מעולה! הולכת לנסות- יש לי תבנית של קוביות קרח לבבות...
    :)

    השבמחק
  5. רעיון מעולה!!
    בכלל הבלוג שלך מקסים! תודה על ההשראה..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...