27.6.13

תמונות חדשות לסטודיו

בזמן האחרון אני עושה שינויים בבית. צובעת כיסאות, מחליפה תמונות - הדברים הרגילים. הנטייה שלי לשנות ולהזיז דברים היא סוג של מנוע יצירתי מצויין לקדם דברים בסטודיו - כל פעם שאני מרגישה שחסר לי איזה פריט בבית, מתחילים הרעיונות לעיצוב חדש של מוצרים לסטודיו.


פילוסופיית העיצוב שלי פשוטה ועובדת בהרבה מאוד תחומי עיצוב (עיצוב פנים, אופנה, עיצוב שולחן...). אני משתמשת בצבעי בסיס נייטרלים לפריטים שמחליפים לעיתים קרובות - ומשתגעת בפרטים המשלימים.
מה הכוונה בפריטים שלא מחליפים לעיתים קרובות?

 כל הדברים שמשקיעים בהם לתקופה ארוכה. עם תקציב בלתי מוגבל היה אפשר להתפרע בהכל ולשנות את כל הבית עם כל גחמה, אבל לפחות כרגע- זה ממש לא המצב. לכן לי יש ספה אפורה, כיסאות שחורים, מדפי עץ לבנים, עיצוב שקט ונקי. מבחינתי, עדיף ללכת על בטוח. כריות לעומת זאת, או סלי אחסון, או תמונות - אני אחליף לעיתים קרובות והם בעצם מה שיכתיב את הטון של החדר (מישהו אמר כרית פייטים כסופה ולא קיבל?)


אותו העיקרון נכון גם לעיצוב שולחן האוכל - סט כלים לבנים, המון כלי הגשה לבנים - וכמה כלים בצבעוניות בולטת, או מפות עם הדפסים מעניינים. אגב לכוסות אני מתייחסת כפריט שמחליפים לעיתים קרובות - אצלינו הם תמיד נשברים, ויש לי אוסף צבעוני ואקלקטי. 
כשאני עורכת שולחן הסגנון מתעצב לפי אותם פרטים משלימים, ואפשר בקלות לשנות סגנונות.
תחשבו על זה כמו חולצה לבנה וג'ינס. הנעליים שתבחרו, התכשיט, ואפילו הצורה בה מסדרים את השיער - הם שייקבעו את הטון למראה הכללי.


וכך מצאתי את עצמי מחפשת דרך לעדכן את הקירות עם תמונות חדשות, כי בכל זאת אני לא בטוחה כמה זמן עוד נותר לנו בקראוון, וחבל להשקיע בלצבוע את הקיר. 
ידעתי אילו תמונות אני רוצה - חלק דברים שציירתי בעבר, תמונה אחת של חברתי המאיירת המוכשרת קרן אסף, וכמה פוסטרים שעיצבתי במיוחד. מתוך העיסוק בקיר הפרטי שלי , יצאה מיני קולקציה של פוסטרים שאפשר כעת לרכוש. בינתיים העליתי את כל התמונות לחנות ה-Etsy שלי, ובקרוב הם יעלו גם באתר.

מה תמצאו שם? צורות גיאומטריות חדות ודקיקות, דוגמאות גיאומטריות שנותנות אשלייה של עומק ומשחק, וכמה צורות אורגניות יותר. הצבעוניות נשארת נאמנה לשאר הפריטים שלי - שחור/לבן/אפור, פוקציה/תכלת/כחול, וכמה גוונים פסטליים רכים יותר. הסוד בשילובים האלה הוא במינונים ובאיזונים בין הצבעוניות העזה לצורות הברורות. כך למרות הצבעוניות העזה, התחושה רגועה ושקטה ומלאת חיים בו זמנית - מה שאומר שהתמונות ייראו טוב בחדר שינה אבל גם בסלון, ואפילו בחדר ילדים. מדהים איך כמה תמונות יכולות לשנות חדר שלם.
כרגע הגדלים של ההדפסים הם A4, ובקרוב יהיה אפשר להזמין גם כגלויות או פוסטרים גדולים יותר. לנייר שבחרתי יש טקסטורה עדינה, כך שנוצרים כמה גוונים בכתמים הגדולים של הצבע.
את כל שאר הפוסטרים תוכלו לראות כאן.
אז ברוח הפוסט - סוף שבוע שקט וגם צבעוני:)
אלישבע


5 תגובות:

  1. מקסים מקסים!!
    אפשר לשאול מאיפה אפשר להשיג מסגרות שחורות לתמונות כמו שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח! אני קונה באיקאה מסגרות פשוטות לא צבועות וצובעת בשחור, אבל יש להם גם צבעוניים. קוראים לפריט Ribba.

      מחק
  2. מאיפה כרית הפייטים הכסופה? אני מחפשת אחת כזאת כבר די הרבה זמן ולא מוצאת :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הי טל - את הכרית הזאת הכנתי לבד.... אבל תמשיכי לעקוב אחרי הפעילות בסטודיו שלי, יש סיכוי טוב שיעלו כאלה לאתר שלי בקרוב:)

      מחק
    2. איזה כיף! תודה רבה על המענה :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...