22.7.13

יצירה בנייר

יש לי ווידוי.
קוראים לי אלישבע, ואני מכורה למוצרי נייר.


ניירות מודפסים, חותכנים בצורות, חותמות - אני קונה לפי קילו. יש אנשים שחוזרים מחו"ל עם מזוודות מלאות בבגדים ובנעליים שהם רכשו, אצלי תמיד תמצאו מדבקות של לוח גיר, חותכני עיגולים בגדלים שונים, וחבילות של ניירות צבעוניים מודפסים. בנסיעה האחרונה שלי לניו יורק, נכנסתי לחנות Michaels במנהטן. מדובר במגה סופרמרקט מתחת למפלס הרחוב עם שורות שורות של חומרי יצירה - גן עדן.
קניתי שם חבילת ניירות מודפסים מחולקים לפי צבעים (וורוד, סגול, כחול, ירוק, צהוב, אפור) כשלכל צבע יש משהו כמו 5 הדפסים שונים בכמות קטנה. הרבה זמן זה יושב לי על המדף ולא ממש ידעתי מה לעשות איתם.


השבוע החלטתי שכדי לשמר את היצירתיות אני חייבת לקחת פסקי זמן מישיבה מול מחשב ולעבוד קצת עם הידיים, ומצאת את עצמי חותכת בעזרת חותכן עיגולים את הניירות, ומכינה כדורים קטנים. הם היו כל כך חמודים, אבל מה בדיוק אני אמורה לעשות איתם?!
איש חכם פעם אמר: אם יש לך כדור חמוד ואת לא יודעת מה לעשות איתו, תתקעי אותו על שיפוד. 


אנחנו רגילים לראות בשיפוד משהו זול ופשוט, אבל אם תסתכלו עליו רגע במנותק מההקשר - תגלו שיש בו יופי אמיתי. עץ דקיק ובהיר שיכול לשמש מצע לאינספור רעיונות ושדרוגים. 
תראו איזה יופי:

הייתי שמחה להגיד לכם שמדובר במיץ תותי יער וחמוציות שרקחתי למשקה בריאות, אבל...זה מיץ פטל. תראו מה קישוט קטן יכול לעשות, בשמחה הייתי מגישה כאלה לאורחים:)


למי שמעוניין להכין, סיכום של הוראות להכנת כדור אחד:
חותכים 6 עיגולים זהים מנייר ומצמידים אותם גב אל גב בערימה. בשלב הזה אני העברתי במכונת תפירה, אבל אפשר גם להדביק. שמים שיפוד בין הצדדים הלא מודפסים של שני ניירות, ומדביקים את הניירות זה לזה. מהדקים. מסדרים את השכבות לכדור, וזהו.
ועכשיו, הודעה לכל מי שנמצאת בשבוע הבא ביום חמישי ה-18 ליולי בתל אביב. אני משתתפת באירוע מקסים בשם פלטפורם בנמל יפו. יש שם הפנינג עם המון מעצבים ואומנים, כאלה שלא רגילים לראות בהרבה שווקים, וגם הופעות חיות, הרצאות - מסיבה שלמה. אני אגיע עם העיצובים שלי ומי שיקנה יוכל להינות מהנחה של %20 על ה-כל.
מוזמנים גם סתם לקפוץ להגיד שלום - אני אשמח להכיר אתכם באופן אישי. אם פעם הקוראים שלי היו אחיותי הנאמנות
(לא כביטוי, באמת הן האחיות שלי) היום יש לא מעט קוראים ובעיקר קוראות לבלוג, ויהיה מגניב להיפגש מעבר למפגשים השבועיים על המסך.
אומנם אנחנו עדיין ביולי, אבל החגים יוצאים השנה מוקדם מהרגיל (תחילת ספטמבר) ולגמרי אפשר להתחיל ולחשוב על מתנות.
קבענו?
להתראות,
אלישבע



6 תגובות:

  1. פוסט ורוד, בהיר, ומתוק,
    דרך מצויינת להריח את סוף השבוע!

    השבמחק
  2. אחלה קשוט לסוכה שאני הולכת להכין!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי הולכת להכין כאלה ענקיים! בשביל מה סחבתי חותך עיגולים ענק?

      מחק
  3. איזה כיף לעבוד עם הידיים :)
    ואני לגמרי הולכת לפגוש אותך!!
    נהדרת את:)

    השבמחק
  4. איזה יופי של רעיון:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...