24.7.13

Pop of Color

אני אדם מאוד ויזואלי. כל הזכרונות שלי שמורים בראש כמו סרט, למחשבות שאני חושבת מוצמדות תמונות, יש לי זיכרון טוב מאוד לפרצופים עד כדי כך שלפעמים אני מזהה אנשים שהיו איתי פעם באוטובוס.
הרבה מהזכרונות שלי קשורים בצבע. אני זוכרת מה לבשתי באירוע מסויים, באיזה צבע היה החדר, איך הכלים היו נראים.... זה אולי מוזר, אבל כשאחיינית שלי מבקשת מאחי לספר לה סיפורים על הילדות שלו, הוא אומר לה שאם היא רוצה סיפורים שבאמת קרו, עדיף שתשאל אותי על הילדות שלו.
צבעים מזכירים לי אנשים, חוויות, חפצים ותחושות.
אז החלטתי לעשות ניסוי קטן. צילמתי את הפריטים מהקולקציה הנוכחתי שעיצבתי לסטודיו לפי צבע, וראיתי לאן זה מוביל את הזכרונות שלי. היה מעניין, ואני ממש מרוצה מהתמונות שיצאו. והרי תוצאות הניסוי לפניכם - 

בתמונה: תחתית לסיר, תחתיות לכוסות, פמוטים, חבקים למפיות, ומפית פשתן. את הכל אפשר לרכוש פה

שילובים של ורוד מזכירים לי...
שמלה מתנפנפת ברוח, טפט פרחים על הקיר, אוסף מדבקות, כלים על המדף, שמיכה של תינוקת, טיול בגינה, פירות של קיץ.

בתמונה: תחתית לסיר, פמוט, חבקים למפיות, תחתיות לכוסות ומפיות פשתן. את הכל אפשר לרכוש פה

שילובים של כחול מזכירים לי...
החדר של אחותי, ים ובריכה, חולצה של תנועת הנוער, תמונה בסלון, חורף, התרגשות לפני נסיעה, טיסה שלא נגמרת, עגילים ראשונים, קוקיות וגומיות.

בתמונה: תחתית לסיר, פמוטים, תחתיות לכוס ומפית פשתן את הכל אפשר לרכוש פה

שילובים של שחור ולבן מזכירים לי...
ערב חג, תמונות ישנות, סרטים של ילדות, כלים חגיגיים, עיתונים בערימות ליד הדלת, גלידה מטפטפת, עוגת גבינה עם שוקולד.
וכשמשלבים את הצבעים יחד, כבר לא זוכרים למה מרגישים משהו מסויים, ולא משהו אחר. וממשיכים לדייק במינון, עד שיש קליק .
הנה. כזה בדיוק.

בתמונה: תחתית לסיר, פמוטים, תחתיות לכוס ומפית פשתן את הכל אפשר לרכוש פה

ובגלל שחופש עכשיו, הגדול שלי נהנה לו בבית ומשתעשע ביצירת זכרונות משלו. את אלה הוא אסף לגמרי לבד, ואני קצת עזרתי לו לסדר.

בתמונה: מכוניות צעצוע, בובות אצבע, ועוד קצת מכוניות צעצוע.

מה איתכם? אתם גם זוכרים לפי צבע? או שמשהו אחר נחרט לכם בזיכרון?
שתפו אותי בתגובות:)
את כל הפריטים שבתמונות אפשר לרכוש כאן: www.hooknloopdesign.com, וגם בחנות ה-Etsy שלי: www.etsy.com/shop/hooknloopdesign
שיהיה שבוע מקסים,
אלישבע

7 תגובות:

  1. זוכרת לפי: ריחות, שירים, קולות, תחושות, ספרים (!!)

    השבמחק
  2. מאיזושהי סיבה הפוסט הזה גקם לי להתרגש עד דמעות. כנראה שהנוסטלגיה שלך מעוררת את הנוסטלגיה שלי... נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי כי חלק מהנוסטלגיה משותפת? נשיקות בחזרה:)

      מחק
  3. בעיקר ריחות ושירים.
    שנים אחרי שנפטרה, עוד שמרתי את בקבוק הבושם של סבתא שלי, וכשרציתי להרגיש אותה שוב הייתי מסניפה...
    גם שיר יכול פתאום להזכיר לי אירוע או תקופה. בעלי ואני עשינו פעם רצף שירי גידי גוב מהדיסק של "אין עוד יום" כדי להזכר בתקופת כתה ט'-י'. הילדים חשבו שנפלנו על הראש, אבל היה כיף אחרי 20 שנה לשחזר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיפור על סבתא שלך מקסים. ואני לא מאמינה שעברו 20 שנה לדיסק הזה:)

      מחק
    2. אני זוכרת לפי שירים.
      שירים מזכירים לי תקופות בחיים...
      תודה על הפוסט
      יעלוש - לוקחת פסק זמן ליצירה

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...