18.7.13

Retail Therapy

יש לי משהו משמח מאוד לספר לכם.
קניתי מצלמה.
לא אתם לא מבינים, אני דוחה את הקנייה הזאת כבר כמה שנים, ומסתדרת עם מצלמת כיס פשוטה יותר מדי זמן. את כל התמונות שאתם רואים בבלוג, והרבה ממה שאתם רואים בפייסבוק, וחלק אפילו ממה שאתם רואים באתר - צילמתי בעזרת מצלמה אוטומטית וורודה. למדתי לתפעל לה את הצורה - כי לא הייתה לי ברירה. למדתי להשתמש בה באופן ידני, לא אוטומטי, כדי שאוכל לשלוט עד כמה שאפשר. ולאחרונה נהייתי כל כך מתוסכלת, הרגשתי שזה מונע ממני להתפתח ולהשתפר. שבראש שלי התוצאות יכולות להיות טובות יותר. 
וקניתי מצלמה. יקרה. מאוד.
יצאתי מהחנות עם רעידות כאלה הכל הגוף. של התרגשות. של הלם שהוצאתי סכום כזה על עצמי.
ונזכרתי בפעמים נוספות שקניתי לעצמי משהו, או שביקשתי מתנה. משהו יקר, שאני יכולה להסתדר בלעדיו. שאני לא באמת צריכה. 
הקיטשן אייד שלי. The love of my life. אין דברים כאלה, אני מלטפת אותו בכל פעם שאני עוברת לידו.



נעליים שקניתי בלונדון. אמנם ממנגו, אבל הם היו יקרות. והייתי כל כך בהריון, ועצובה שאני לא יכולה למדוד שום דבר. וראיתי את הנעליים האלה וידעתי שאני אהיה קצת שמחה איתם, וארגיש קצת יותר טוב עם עצמי.


תיק העור שלי - ביומולדת 30 רציתי תיק של גדולות, וכבר לא ללכת עם כל מיני תיקים מ- Top Ten.


והייתה את הפעם הזו, שהחלטתי שאני רוצה כרית מפייטים כסופים. מה זה רוצה - חייבת. והבד היה כל כך יקר, ואמרתי - איך אני אוציא את זה על כרית?! ונכנסתי לכל חנות בנחלת בנימין והשוויתי בין כל הבדים המנצנצים. ובסוף פשוט קניתי, והכנתי לי. והיום כל פעם שאני מסתכלת עליה, אני מחייכת. והיא מנצנצת לי בחזרה.


במסגרת מכירות שאני משתתפת בהם, אני נתקלת לפעמים באנשים שמאוד מתלהבים מאיזה פריט. מלטפים אותו, שואלים כמה הוא עולה. ואז בעצב אומרים
"אבל אין לי למי לקנות מתנה"
משהו בנו לא מרשה לעצמינו פשוט לפרגן לעצמנו מתנה. זה מותרות. זה פינוק. יש מיתון.
אבל ההרגשה הזו, של להשקיע בעצמי סכום כסף - וזה לא צריך להיות סכום גדול, מספיק שהוא יהיה לא מתוכנן, לא הכרחי - דווקא זה גורם להרגשה של - וואללה, אני שווה את זה.
מה אני אגיד לכם, אני עדיין בהיי. ואני ממליצה לכולכם בחום, תפנקו את עצמיכם. תקנו תכשיט, כלי יפה לבית, ארוחה במסעדה - אתם שווים את זה!
אשמח גם לשמוע מה אתם קניתם לאחרונה ששימח  אותכם במיוחד בתגובות למטה:)
ומזכירה גם שהיום ה-18.7 אני אהיה באירוע פלטפורם בנמל יפו מהשעה 18:00. יש שם הופעות חיות, המון מעצבים, וריח של דגים (בקטע טוב:). על כל הפריטים אני אתן הנחה של %20, ואני בעיקר אשמח מאוד לפגוש אתכם.
סוף שבוע מקסים,
אלישבע 

נ.ב.
ואם כבר קונים פמוט לקיר ומשתמשים בו לתלות כובע, לא תקנו שניים? ברור שכן!


6 תגובות:

  1. מצויין! עליי השיכנועים העצמיים האלה עובדים טוב מידי...אני ידועה כאחת שמפנקת את עצמה (ואז גם את כללל המישפוחה) במתנות שוות. זה באמת מעלה חיוך. וזה גם כיף חיים! (לעזאזל המיתון...) ו...תתחדשי על המצלמה! נראה שנועדתן זו לזו :)

    השבמחק
  2. המצלמה והמחשב, החתיכים שלי (כלומר- כמעט כל החתיכים אצלי.... :)

    השבמחק
  3. מקסים. תתחדשי. יכולה לתת המלצה למצלמה בבקשה.
    איילה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...