30.7.13

Handmade

השבוע עשיתי משהו שאני כבר הרבה מאוד זמן דוחה. אם אתם עוקבים אחרי הסטודיו בפייסבוק יכול להיות שראיתם, ואולי זה לא היה נראה לכם כזה ביג דיל. אבל לי זה היה קצת מורכב, ודרש ממני אומץ מסויים.
צירפתי לעמוד העיסקי שלי תמונה.

 הנה אני אורזת תחתיות לכוסות בסלון הקארוון המקסים שלי

ולא תמונה מתחכמת כזאת שלי מחזיקה תחתית לסיר כדי להסתיר את הפנים. אלא ממש תמונה ברורה, שתוכלו לזהות אותי ברחוב. עד עכשיו היה לי נוח להסתתר מאחורי הלוגו, אבל משהו הרגיש לי כבר לא נכון. אולי זה גם בגלל הבלוג. זה התחיל בתור משהו שלא הייתי בטוחה אם מישהו יקרא, ועכשיו אני כבר מזהה חלק מהמגיבות בשם, ודווקא המקום האישי הזה שחששתי ממנו הפתיע אותי והיה לי מאוד נוח.

 הרבה מהמוצרים עוברים שלב של עבודת יד, פה חיתוך של הסלסלאות המתקפלות

האמת היא שהעסק שלי מאוד אישי. גם כי העיצוב בא מהלב, אבל גם כי אין דבר אחד בסטודיו שלא עובד דרכי. כולל הייצור. כמעט כל מוצר, גם אלה שאני מייצרת במפעל, עובר שלב של עבודת יד. בין אם זה הרכבה, ניקיון, אריזה. זה התחיל מאיזשהו חוסר ברירה. אבל אני חייבת להודות שאני גם נהנית מזה.

 המוצר הראשון של הסטודיו, והקסם לא פג

והכי אני אוהבת לארוז את הפריט לפני משלוח. לא משנה כמה פריטים כבר מכרתי, תמיד אני מופתעת ששוב הזמינו. אני מדמיינת איך המוצר שאני עיצבתי ולפעמים גם ייצרתי, נוסע מעבר לים ומוצא את עצמו בבית חדש.

פוזה אופיינית
אני מקווה להמשיך ולהראות לכם איך הדברים עובדים מהצד שלי של המסך,עכשיו אתם יכולים לעקוב אחרי גם באינסטגרם - עד שאני אוסיף כפתור חפשו אותי ב- hooknloopdesign.
ובשבוע הבא, מתחילים להתכונן לראש השנה - נשאר רק את אוגוסט! ויש לי הרבה תכנונים ורעיונות לשתף. תצטרפו אלי?
להתראות,
אלישבע

18 תגובות:

  1. כל כך כיף לראות אותך מאחורי הקלעים :)
    מקסים!!
    רצה לחפש אותך באינסטגרם :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליטל, לאט לאט אני אעלה תמונות, ואני גם אחפש אותך!

      מחק
  2. אני מצטרפת חדשה לבלוג ורציתי לומר לך שהלכתי אחורה וקראתי את כל הפוסטים :) את יצירתית והכל כל כך יפה!

    השבמחק
  3. ראיתי שהחלפת את התמונה.
    אהבתי או בפייסבוקית ״לייק״...
    :)

    השבמחק
  4. עד עכשיו היה לי ממש כיף לקרוא אותך ולזהות בצורה כל כך ברורה את הקול שלך, ולהגיד "היי - זה ממש אלישבע!". אז עכשיו רשמית כיף גם לזהות אותך בתמונות. ד"ש חם.

    השבמחק
  5. כיף שהחלטת לשתף, דרך אגב תמונות מהממות למי הקרדיט?

    השבמחק
    תשובות
    1. לך, יא קרוע. תכירו כולם, אנונימי זה בעלי:)

      מחק
  6. נעים להכיר!

    כיף להתקדם עוד שלב... שיהיה המון בהצלחה!!!

    השבמחק
  7. אליש, את מהממת!! שלא לדבר על העיצובים... :)
    xxx

    השבמחק
    תשובות
    1. ממממ, אני עוברת בראש על מי את יכולה להיות.... שירה?

      מחק
  8. אלישבע היקרה, אני מברכת אותך על השינוי.
    צילמתי אותך מרחוק ואת המוצרים מקרוב בתערוכה ביפו.
    לקראת ראש השנה נראה לי שהמנויים שלי ישמחו לרכוש מוצרים שלך.
    גילה פז

    השבמחק
  9. יפייפיה :)
    אני נהנית לקרוא כאן...תמשיכי לעדכן אותנו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...