8.8.13

Geometric Necklace DIY

הבלוג הזה הוא בעיקר על אירוח.
בעיקר, אבל לא רק.
לפעמים, מתחשק לי לעשות משהו קצת אחר. אז כשישבתי וחשבתי ורשמתי איזה פוסטים לעלות לקראת ראש השנה, ידעתי שיהיה משהו שקשור לעיצוב שולחן (שווה לעקוב, אני מחלקת לכולם מתנה:) ומשהו שקשור למתנות (אלבום מושקע עם קישורים לקנייה יעלה לפייסבוק כבר בשבוע הקרוב) אבל בשבילי, בנוסף לאוכל ולמשפחה ולבית הכנסת, חג זה גם בגדים יפים, ותכשיט חדש.


אצלנו יש טקס, בערב חג אמא שלי נותנת לכל אחת מהבנות (שלוש אחיות וגיסה) תכשיט. ואנחנו יחד עם אבא שלי קונים גם לה מתנה, לרוב תכשיט. כבר דיברתי פה על הטעם הטוב של אמא שלי, שתמיד קונה לי בדיוק את מה שהייתי בוחרת לעצמי.
אז היום, ברוח החג המתקרב, קבלו הדרכה להכנת שרשרת גיאומטרית מגניבה. אני חושבת שאם הייתי מעצבת תכשיטים ולא פריטים לבית, ככה הם היו נראים. נקיים ומודרנים, עם טוויסט קטן.

החומרים הדרושים

כדי להכין את השרשת בתמונה תצטרכו:
חתיכת עור או סקיי בשני צבעים שתבחרו - אני בחרתי שחור וזהב
מספריים/סכין יפנית
עיפרון/טוש 
סרגל - ממליצה בחום על הסרגל המשולש הזה עם חלוקה פנימית, אני חושבת שזה של מעצבות אופנה. אני לא אגזים אם אומר  שהסרגל הזה שינה לי את החיים. באמת.
דבק לבדים
פלייר
שרשרת וסוגרים לשרשרת

ככה מכינים את זה. ותקנו את הסרגל הזה. מהר!

שלבי הכנה לשרשרת שתבמונה מהפינה השמאלית בכיוון השעון:
1. מודדים וחותכים מלבנים באותו הרוחב משני הצבעים של הבד. לגבי האורך, מהשחור השארתי יותר, כדי שיראו אותו מתחת לזהב.
2. חותכים את השפיצים משני הצבעים, ושוב מקפידים שהשחור יהיה ארוך יותר.
3. מורחים דבק על כמעט חצי מהפס השחור. מקפלים לשתיים ומהדקים עד שהדבק מתייבש. תקפידו שישאר מין לולאה במרכז ללא הדבקה - שם נשחיל את השרשרת.
4. מורחים דבק על כל הפס המוזהב, מקפלים מעל הפס השחור ומהדקים. זהו, עכשיו יש לכם חוליה אחת.

 חוליה אחת על שרשרת

אתם יכולים כבר בשלב זה להשחיל שרשרת ולשים את הסוגרים, או לעשות כמה חוליות. וכמובן לעצב לעצמיכן כל מיני צורות והדבקות, כמו השרשרת המשולשת למעלה. 


אני מדמיינת שרשאות בצבעים כמו אפור וורוד פוקסיה, או דווקא אותו הצבע בטקסטורות שונות - הכל הולך.
ולמרות שהיה קשה למצוא זמן פנוי בין הליכה לגינה למשחק בלגו, באמת שנהניתי מההכנה עצמה. מקווה שתהנו גם אתן:)
להתראות,
אלישבע

נ.ב. בימים אלה אני מסיימת להכין חבילות של מוצרים בהנחה לקראת ראש השנה. אם יש לכן בקשות מיוחדות, תרגישו חופשי לפנות אלי במייל או בפייסבוק.

4 תגובות:

  1. מהמם!! אולי חבל שאת לא גם מעצבת תכשיטים:)

    השבמחק
  2. גם אני חושבת שאת בהחלט יכולה להגדיל את המותג לעיצוב שרשראות :) מקסים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...