22.8.13

אריזת מתנות לחג

הי הי - מה נשמע?
אצלי עסוק מאוד. בין החופש הגדול למשלוחים של מתנות לחג - אין לי הרבה מרווח נשימה... אני לא יודעת למה כל שנה החגים תמיד מגיעים צמוד לחופש:) ואיכשהו, זה תמיד תופס אותי בהפתעה... 
היום רציתי להראות לכם רעיון פשוט לביצוע שמשדרג מתנות (אבל ממש), ונותן נגיעה אישית. ואל תזלזלו בנגיעה אישית, לפעמים זה החלק הכי מקסים במתנה, וזה מה שמבדל אותה מתלושי חג/קערת סלט/מתנה גנרית כלשהי.
ההדרכה הזו היא לתגיות למתנות - סוג של קישוט שאפשר להשתמש בו גם אחר כך.


ולמרות שההדרכה מתייחסת לעטיפת מתנות, את הרעיון של התגיות אפשר ליישם במגוון של דרכים כמו קשירה סביב מפיות + סכו"ם, תלייה ממובייל וכו'. מה תצטרכו כדי להכין?

-דס (או פימו) לבן. אם אתם רוצים להשתמש בצבע אחר, אני לא אעצור אותכם. אבל לבן נראה הכי יוקרתי, ופחות כמו משהו משיעור יצירה, מילה שלי.
- מערוך
- סכין לא חדה (אפשר סכין ייעודית של חימר, אני השתמשתי בסכין של חמאה וזה עבד יופי)
- סיכה/עיפרון/מחורר כלשהו
- חותמות

מה עושים?
מרדדים את הדס לעובי אחיד (כמה שאפשר) - בערך 4 מ"מ עובי. חותכים צורות - את העיגולים עשיתי עם כוס, וברוח החג חתכתי גם  דגים,פריסטייל. אחרי שיש לכם את הצורה הרצויה, אפשר להחתים בחותמות של אותיות (ללא דיו) בשביל כיתוב, או לקשט בכל צורה אחרת. מחוררים את התגית כדי שאחר כך נוכל להשחיל סרט.
אני אוהבת (כמה מפתיע) את המראה הנקי, ולכן אני ממליצה (שוב) בחום להישאר בסקאלה לבנה, מקסימום שחור/לבן או זהב/לבן. המראה שמתקבל מודרני  - ללא תחושת שיעור מלאכה.

חכו עד שהדס ייתיבש, ואם השתמשתם בפימו, זה הזמן לאפות.


אפשר לקשור אחד או יותר עם סרט למתנה, ולאוהבי הצבע - בסרט אפשר לגוון בצבעים:)
חלק מהתגיות קיבלו את הטיפול האהוב עלי - ציפוי בעלי זהב. מדובר בתהליך מאוד מלכלך, אבל מתגמל.


ואם אתם אוהבים את ניירות האריזה שהשתמשתי בהם, אספר לכם שבשבוע הבא תוכלו לקבל אותם במתנה להורדה עם עוד כל מיני דברים שווים, אז שווה לעקוב בדיוור למייל (אפשר להצטרף לרשימה בסוף הפוסט).
ומה עם המתנות עצמן? הקדשתי עמוד באתר של הסטודיו חנות של הסטודיו, שם תוכלו להזמין ממגוון פריטים חגיגיים ומשמחים ולהינות ממשלוחים חינם ומהנחות. ואם אתם מעדיפים לראות את הדברים פיזית, ממליצה לעקוב בפייסבוק  - מוצרים שלי עושים כעת את דרכם למגוון מכירות מגניבות ברחבי הארץ, תוכלו להתעדכן שם במיקומים ותאריכים.

ודבר אחרון - בקשה קטנה ממני. אם אתם נהנים מהבלוג, ואתם חושבים שיש לכם חברים וחברות שעשויים להנות גם כן - שתפו את הפוסט (זה ממש קל, יש שורה של קישורים מתחת עם אייקונים של שיתוף), או תעבירו את הלינק במייל. זה ישמח אותם, וגם אותי.
להתראות,
אלישבע

10 תגובות:

  1. פשוט נפלא. אהבתי הכל.
    אין כמו 'נגיעה' אישית לשדרג כל מתנה.
    מקסים!

    השבמחק
  2. ניירות האריזה ממש יפים! מקסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! שבוע הבא הם יהיו פה (עם עוד חברים) להורדה למחשב:)

      מחק
  3. אני מכירה שעושים כזה עם חימר אבל הרעיון של תגיות מדאס הרבה יותר פשוט והתוצאה מקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דנה! והכי כייף שבניגוד לחימר לא צריך לצבוע ולהתעסק בגימור:)

      מחק
  4. ממש ממש יפה!
    נראה כ"כ פשוט.
    שאלה קטנה שאולי תעזור לי:
    יש לי גם את החותמות האלה, אבל תמיד שאני מחתימה עותן זה לא יוצא לי ישר או המרווחים בין האותיות יוצאים מוזרים ולא אחידים. יש לך אולי טיפ לזה?
    תודה רבה,
    גל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, גל. את יכולה להפוך קודם את החותמות ולוודא שכל אות נמצאת באמת במקום זהה מבחינת גובה - ואז לקשור אותם עם גומיה, או להצמיד לסרגל. לדעתי עדיף כבר להחתים בכוונה קצת עקום, זה נראה חמוד, וזה הרבה יותר פשוט:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...