28.8.13

שנה טוב להדפסה - Hook n' Loop Style

*את הלינק להורדה של הקבצים תוכלו למצוא בהשך הפוסט*
רציתי להכין כרטיסי שנה טובה להורדה, מתנה חמודה לקוראים היקרים שלי.
התחלתי לשחק עם הדפסים בשחור לבן, כמו שאני אוהבת.
אבל אז מצאתי את עצמי מתאימה הדפס להדפס, מתלבטת במה לבחור, ואז בוחרת בכולם כמובן, וגוזרת ומדביקה וחושבת ומסדרת....
ככה יצא שמכמה כרטיסי ברכה שתכננתי, יצאו שני פוסטים לבלוג. אם לא הספקתם לקרוא עדיין את הפוסט של אריזת המתנות, ממליצה לכם בחום, ועכשיו קבלו את ההמשך הישיר - עריכת שולחן החג:
.

לא רציתי להישאר רק בשחור ולבן, אז הוספתי קצת זהב בשביל החגיגיות. חוץ מכרטיסי שנה טובה, הכנתי גם כרטיסים ללא הקדשה שיוכלו לשמש אותכם לכל השנה, ועמודים שלמים של נייר עם הדפס בשביל מי שמעדיפה להשקיע - תחשבו  עטיפה למתנה, או שרשרת דגלונים (ההסבר בהמשך).





את הצלחות הנחתי על תחתיות לסירים שעיצבתי, וסידרתי גם כמה פמוטים כדי לשחק קצת עם הגבהים על השולחן (כתבתי עוד עצות על עריכת שולחן פה)
את הנרות קישטתי בוואשי טייפ זהב, אני לא סגורה לגבי הבטיחות, דברו איתי בעוד שבוע:)


ואיך מכינים את השרשרת? גוזרים משולשים מהדף המודפס (לי נכנסו 3 משולשים על עמוד 4A). גוזרים חוט באורך שרוצים. מדביקים פס של וואשי טייפ לאורך הדגלון עד השליש של הוואשי. אתם תרצו להשאיר 2/3 מהוואשי כדי לקפל מעבר לדגלון ולהחזיק את החוט במקום. מצמידים את החוט לאחורה של הדגלון, מקפלים את הוואשי טייפ מעל החוט ומהדקים. סליחה אם ההסבר לא משהו, שכחתי לצלם את השלב הזה:) אבל אם תסתכלו טוב על התמונות  אני בטוחה שתבינו.


ועוד רעיון נחמד, אפשר לקשור את כרטיסי השנה טובה בסרט סביב הסכו"ם, ולהכין לכל אחד ברכה שתחכה לו ליד השולחן (או לתת למישהו אחר את התפקיד הזה).


את הקבצים של הגרפיקות תוכלו להוריד כאן,
ובגלל שאני את שלי כבר הדפסתי, וכמות לא קטנה - אני אשמח לשלוח לאחת הקוראות סט של כרטיסי שנה טובה + מיני כרטיסים ריקים + שרשרת דגלונים במתנה. כל מה שאתן צריכות לעשות זה לכתוב תגובה על הפוסט (עם השם שלכם, שאני אצליח למצוא אתכם אחר כך) , וביום ראשון אני אגריל ואשלח (כדי שזה יגיע אליכם לפני החג).
גילי, מגיבה מספר 22 - זכית!
זה הזמן לשתף חברים שאתם חושבים שיאהבו, אפשר קצל לגלול למטה על האייקון של הפייסבוק ולשתף משם.
להתראות,
אלישבע

נ.ב. יש פה ירושלמים? ביום ראשון בשעה 20:00 אתארח במכירה אינטימית אצל חברה בקטמון הישנה בין 20:--23:00 ברחוב הפורצים 9 ב' - הלוואי שתבואו!
נ.נ.ב. אם עדיין לא הזמנתם מהאתר שלי לחג - מהרו להזמין או לתאם איתי העברה, כדי שיגיע בזמן.




52 תגובות:

  1. יפה. פשוט. אלגנטי.
    שנה טובה!

    השבמחק
  2. הרעיונות שלך פשוט פשוטים ומקסימים, ממש שובי לב!! נהדרת:)

    השבמחק
  3. מדהים!
    אנחנו מתכננים להכין מתנול DIY לבד למשפחות:
    עשינו ליקר דובדבנים (שרי), עוגת דבש ועציץ קטן של נענע/ בזיליקום.
    את הכרטיס נקשור מסביב לבקבוק..
    זהו- אני מוכנה כבר לראש השנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני חשבתי שאני מאורגנת.... נשמע שכייף להיות אורחים שלכם:)

      מחק
  4. מדהים!
    אנחנו מתכננים להכין מתנול DIY לבד למשפחות:
    עשינו ליקר דובדבנים (שרי), עוגת דבש ועציץ קטן של נענע/ בזיליקום.
    את הכרטיס נקשור מסביב לבקבוק..
    זהו- אני מוכנה כבר לראש השנה!

    אורטל

    השבמחק
  5. ממש ממש מקסים! כיף לראות שולחן חג מודרני ורענן. אוהבת מאד את נגיעות הזהב. תודה :)

    השבמחק
  6. אליש, ממש מקסים שלחתי לאמא שלי לקבל רעיונות

    השבמחק
  7. יופי של רעיונות!
    מקסים ממש!
    ותודה על הסיכוי לזכות...

    השבמחק
  8. ממש יפה! עושה חשק לשנה נקיה יפה מעוצבת ומוזהבת
    שנה טובה מתוקה מעוצבת וכיפית!
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי על כולנו שנה כזו - רק תישארי מעודכנת לגבי ההגרלה כי אני לא יודעת מי את:)

      מחק
  9. תודה על הרעיונות ! מקסים!

    השבמחק
  10. אוהבת, אוהבת, אוהבת!!
    אני לא מפסיקה להתפעל מהפמוטים והקו שלך כבר כ"כ מזוהה.
    תודה על כל הרעיונות וההשראות.
    שנה נפלאה!!
    דורית

    השבמחק
  11. נהדר!
    בין אם אזכה ובין אם לא - איישם בטוח!
    שנה טובה!

    השבמחק
  12. אלופה! העיצובים והצילומים מקסימים :)
    רינה

    השבמחק
  13. וואו! הכל מקסים ןפשוט נפלא!
    מוכשרת בטירוף
    פז

    השבמחק
  14. גרפיקה ממש מקסימה והרעיונות נהדרים. במיוחד אהבתי את העטיפה לסכו"ם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הרעיון בא לי במקרה תוך כדי הסידור, וממש התלהבתי.

      מחק
  15. איזה יופי.. :)
    נתת לי השראה.. :)
    עכשיו אני מריכה לשבור את הראש איך אני מעצבת את השולחן שלנו.. :)
    שנה טובה ומתוקה!!!

    השבמחק
  16. יצירתי ומקסים! שנה טובה !

    השבמחק
  17. איפה השם שלי?
    מקסים, פשוט ואפילו אני יכולה לעשות

    השבמחק
  18. משגע!
    אין כמו שחור לבן. נצחי.
    אטי הדר

    השבמחק
  19. מקסים! על מה את מדפיסה את זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה:) אני הדפסתי על נייר מעט עבה יותר, כי יש הרבה דיו ולפעמים זה גורם לנייר להיות גלי ולפחות יפה, אבל לא עבה מדי. נראה לי 90 גרם. נכנסתי למדפסיה שכונתית כזאת בקריית גת, שום דבר fancy.

      מחק
    2. זכית!!! תעבירי לי את הכתובת ואני כבר שולחת לך הכל:)

      מחק
  20. נפלא! אני אוהבת את המוצרים שלך מאוד!
    הכל כל כך יפה ואסתטי. מדהים!
    שתהיה לך שנה נפלאה ומלאה ביצירה!
    רעות

    השבמחק
  21. מקסים ומראה נקי כמו שאני אוהבת.
    שתהיה לך שנהנ טובה ומתוקה ותודה על היופי שאת יוצרת.
    חגית

    השבמחק
  22. איה יופי!
    אני מאד אוהבת את השילוב של המרקמים והדפוסים.
    שנה טובה!

    השבמחק
  23. איזה יופי

    השבמחק
  24. ואו איזה יופי! אני רוצה לקבל כזה סט :) תכניסי אותי להגרלה... אילנה (קוורטין)

    השבמחק
  25. נראה מיליון דולר! הייתי מיישמת אבל אין לי זמן... אשמח לזכות :)
    לילך

    השבמחק
  26. אני אני. זה יראה מעולה ליד התחתיות לכוסות וסירים שלך שיש לי :)

    השבמחק
  27. כבר אמרתי לך שאת בדרך להיות מרתה הישראלית...:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...