12.9.13

סיכום שנה

אני גמורה.
אני מרגישה פתאום שכל השנה שמסתיימת לה עכשיו נחה על כתפיי, יש לי כל כך הרבה דברים לעשות - ואני רק רוצה לנוח. או ללכת לאיקאה.
אז חשבתי שאולי בעזרת סיכום מסודר, אוכל להיפרד מהשנה שהייתה ולשחרר אותה. כך אוכל למקד מבט קדימה, אל מה שעוד נותר לי לעשות, בלי להרגיש את המשקל של מה שכבר עשיתי.
נתחיל?
השנה הזאת הייתה מאוד מאוד משמעותית לי ולעסק שלי. 
נפרדתי משותפה אהובה בעקבות מרחקים (גיאוגרפים) בלתי ניתנים לגישור. החברות, לעומת זאת - שורדת את המרחק לא רע. (למרות שהיה נחמד להיפגש גם לפעמים, תמר). זה הפוסט האחרון המשותף שכתבנו יחד.

 רעיון מקסים של תמר מהפקת טרום חנוכה שלנו


פריטים של הסטודיו הופיעו בהמון מקומות בארץ ובעולם - בבלוגים אהובים, באתרי מכירה סופר שווים, והרבה בעקבות ההשתתפות שלי בתערוכה בניו יורק, עליה תוכלו לקרוא יותר כאן.


נוספו פריטים חדשים לקולקציה, על תהליכי הפיתוח סיפרתי פה.

 סלסת לבד מתקפלת של הסטודיו

הכרתי חברות חדשות דרך העבודה בסטודיו, ולשמחתי חברויות ווירטואליות הפכו לחברויות אמת. אני מתכננת איתן עוד שיתופי פעולה בהמשך, כמו זו שאפשר לראות פה.

meshek zuriel production
 הפקת שבועות למשק צוריאל שהופיעה ב- Ynet

ודבר משמעותי מאוד שקרה לי - כתיבת הבלוג הזה. זה התחיל כמו משהו שמלווה את הסטודיו, מסביר תהליכים, נותן תחושה של מי אני ואיך אפשר להשתמש בפריטים שאני מעצבת במגוון דרכים - והמשיך כמשהו שממש מניע את העסק. בחיים שלי לא היו לי כל כך הרבה רעיונות ופרוייקטים בקנה, וכייף לי כל כך להכיר אתכן דרך התגובות, הפייסבוק, והמיילים. 
העבודה בסטודיו עצמאי, בקראוון מרוחק, ובכן - זה לא ממש תורם לחיי החברה שלי. כייף לי מאוד שאנחנו יכולות להיפגש כאן פעם בשבוע לעדכונים:) 


אז מה מתוכנן לשנה הבאה? כמה מוצרים חדשים שנמצאים כבר בשלבים מתקדמים ביותר, הגדלת התפוצה של הבלוג לחו"ל - מה שעכשיו נעשה על אש קטנה, וכל מיני חלומות שאני לא מגלה עדיין, בכל זאת - עין הרע וכאלה.
אני יוצאת לחופשה קצרה של כתיבה, ניפגש כאן שוב אחרי סוכות?
גמר חתימה טובה,
אלישבע

נ.ב. הרבה אני מתלבטת אם לכתוב בלשון נקבה או זכר. ביננו, רובכן קוראות ולא קוראים. אבל יש כאן גם כמה גברים (הי, אבא:). מה אתן אומרות? אומרים?

12 תגובות:

  1. שתהיה לך שנה טובה! נוחי קצת והכל יראה ורוד יותר!
    עינב

    השבמחק
  2. שנה נהדרת,
    כיף לקבל עדכונים שלך
    אני אוהבת את ההדרכות ואת הסיפורים מאחורי הקלעים :)
    לילך

    השבמחק
  3. "אומרות" בהחלט !- לשון נקבה הרבה יותר הגיוני ומקדם בכלל את העולם...

    השבמחק
  4. אנחנו אומרות, שאנחנו מתות על הבלוג המקסים שלך!!!

    רואים את הצמיחה וההתפתחות משבוע לשבוע.

    שתהיה לך שנה נפלאה של פריחה, צמיחה, הצלחה, פרגון, סיפוק ואהבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, רחלה!! מאחלת לך בדיוק את אותו הדבר:)

      מחק
  5. איזו שנה מעשירה ופוריה! תודה על הפוסטים שלך שמשמחים, מלמדים והרבה פעמים גם מרגשים אותי:) אוהבת אותך אליש!

    השבמחק
  6. מקסימה אמיתית! שתהיה שנה של צמיחה. קחי את החופשה, תזדקקי להרבה כח לקראת הבאות

    השבמחק
  7. שנה מקסימה ! נהנת מהכתיבה התמונות והמוצרים היפים שלך :)
    הרבה כוחות ליצור עוד ועוד..
    רינה - מנדרינה

    השבמחק
  8. הכל כל כך מקסים. התוודעתי לבלוג שלך רק לאחרונה ואני כבר מאוהבת! שתהיה שנה מצוינת!
    אה, ואני בעד לשון נקבה. גם את הבלוג שלי אני כותבת בלשון נקבה...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...