3.10.13

נקודת איזון

היי:))
לא התראינו הרבה זמן, איך עבר עליכם החג?
לנו היה חג עמוס בפעילויות, והאמת היא שלמרות שלא באמת נחתי (קצת קשה לנוח עם ילדה בת שנתיים וחצי וילד בן חמש), אני מגיעה עם אנרגיות מחודשות לשנה שהתחילה - ועם כמה החלטות חשובות.
- ללכת לישון לפחות 3 פעמים בשבוע לפני חצות
- להתתחיל להתאמן (הייתי שמחה לומר "לחזור להתאמן"... אבל זה יהיה שקר:)
- לאכול ארוחות מסודרות
כן כן, גולת הכותרת של השנה היא איזון.

כמה זמן לקח להם לארגן את התמונה הזאת? מי יודע. מתוך האתר של Crate and Barrel


איזון הוא דבר חמקמק. 
לא מדובר בלהוריד עומס, אלא בלפזר אותו בצורה מושכלת. לדעת כמה שטח פנוי להשאיר, וכמה לצופף. להבין את הזוויות השונות, והיחסים בינהם. ועל ידי הפיזור הנכון, להגיע לרגע שכולו שקט ורוגע.

הייתי קונה את הכל. צולם על ידי ליסה כהן ל Country Road Homeware, לקוח מ- The Design Files

קחו עיצוב פנים, למשל. כשאני נמצאת בחלל שיש בו אוויר לנשימה, שבנוי ומתוכנן נכון, ואין בו עומס פרטים - אני נכנסת לכזאת שלוות נפש - פתאום אני מצליחה שוב לחשוב. לכן אני משתדלת שלא יהיה לי הרבה " stuff", הכל בבית נבחר בקפידה ומה שלא בשימוש יוצא מהבית.

צילום מתוך האתר של הסטייליסטית Jenni Juurinen. איזון במיטבו.

וכמו בצילומים האלה ממש, איזון לרוב לא בא באופן טבעי. להגיע למקום המדוייק הזה, זו עבודת תכנון שמעורב בה המון רגש. לא תמיד קל להגיע לנקודת שיווי משקל, אבל כמשגיעים - יודעים.

אולי אתם תרצו ללמוד איך להכין יוגורט מהמגזין של Kinfolk , אני פשוט אהבתי את התמונה

אז כן, אני הולכת להמשיך ולתכנן בכפיתיות כמו שאני אוהבת, אבל הפעם אני מזכירה לעצמי לתכנן גם קצת שקט.
ולסיום אני משאירה אתכן עם אחת התמונות האהובות עלי מהצילומים האחרונים שעשיתי עם אפרת לזנוב (אני מתחילה אצלה קורס בשבוע הבא, אני כל כך מחכה לזה!). גם שלווה וגם מנצנצת, ובכלל לא משעממת.

 סלסלה מתקפלת מתקפלת מלבד, את שאר הצבעים והגדלים אפשר לראות באתר שלי

אז איך מגיעים לנקודת האיזון הזאת? בשבועות הקרובים אני אראה לכם כמה דרכים - בארגון של הבית, של השולחן, ועוד כמה הפתעות.
תצטרפו אלי?
המשך שבוע מקסים,
אלישבע

8 תגובות:

  1. איזה כיף לך! אני מתחילה אצלה מחר ואני ממש ממש מתרגשת:)

    השבמחק
  2. גם אצלי איזון הוא השאיפה הגדולה של השנה (והשנייה היא אומץ - לא פשוט לאזן בין השניים). מחכה בקוצר רוח, אהמ, בשלוות נפש מאוזנת לפוסטים הבאים.

    השבמחק
  3. פוסט מקסים. מאחלת לך לעמוד בהבטחות לעצמך. אני עושה לעצמי הבטחות כאלה כל שבועיים בערך ולא עומדת בהן כי הכל מפתה מסביב - לעשות עוד מזה, להספיק עוד מההוא... והילדים והמשפחה והבית... בקיצור, הצילומים שלך מרגיעים אותי ויפים, ואז אני נכנסת ללינקים וגם זה לוקח זמן. הצילו...
    סופ"ש רגוע לכולם פה!
    מאיה

    השבמחק
    תשובות
    1. הצחקת אותי, מאיה:) הבטחות זה קשה.... מקווה שתעמדי לפחות בחלק.

      מחק
  4. היוש! מתרגשת לראות אותך איתנו בסדנה!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...