30.10.13

שדרוג פשוט לכניסה לבית

חורף.
הגשם מטפטף על העורף.
צריך ללבוש מעיל כל החורף.
אח, שירי חורף. הם אף פעם לא מספרים את כל הסיפור. שמתם לב לזה? אין שיר על מלא בוץ בכניסה לבית, מעילים מטפטפים תלויים באמבטיה. ערימות של נעליים ליד הדלת. כל הדברים שהופכים את הכניסה לבית שלנו לבלאגן רטוב. 
השבוע ירד אצלינו גשם, ומבט אחד חטוף למה שמתרחש ליד הדלת הספיק לי. קיבלתי החלטה. לא עוד בלאגן בכניסה לבית! ולמרות שאין לנו באמת אזור מוגדר של כניסה לבית, אלא יותר משקוף וקיר, הפעם אני לא מתעצלת. הגיע הזמן לשדרג את ה-Foiyer, כמו שאומרים בלעז.
אני מאוד מאוד אוהבת פרוייקטים של שיפוצונים. בעלי קצת פחות. בעיקר כשאני מתחילה עם המון מרץ, ומפסיקה באמצע. כדי למנוע את המצב הזה הפעם מראש בחרתי שלוה אזורים מוגדרים, ורעיונות קלים לביצוע. 
לפחות חלק. 

1. מתלה למעילים
יש כל כך הרבה רעיונות ברחבי הרשת, אני אהבתי מאוד (מאוד!) את המתלה של בנות המותג Snug. הוא עשוי מקוביות משחק. גאוני, לא?

http://www.snug-online.blogspot.co.il/2011/11/snugblocks-wettbewerb-hellogoodbye.html
תמונה לקוחה מ-Snug

ועוד רעיון למתלה DIY מקסים, למרות שאולי פחות מתאים למעילים:

 
לקוח מהבלוג המהמם של Bambula

2. שטיח כניסה לבית
האמת היא שאפשר לקנות בכל חנות טמבור שטיח כניסה לבית מלבני ופשוט. אבל לא יותר מגניב כשיש שטיח בצורת ענן? השטיח הזה עולה גרושים, מדובר בשדרוג על ידי גזירה בלבד של שטיחון לכניסה לבית של איקאה.

 
ההדרכה המלאה בבלוג Shinedotdesign 

3. אחסון לנעלים
אני לא חובבת גדולה של ארוניות לנעליים, כל הקונספט נראה לי בזבני במקום. לכן כל כך התלהבתי כשראיתי את הפוסט הזה בבלוג Not Martha- פיתרון אלגנטי, אם כי קצת יותר מושקע, לערימות הנעליים שמתחילות להצטבר עם הגשם הראשון. הנעליים מורמים מהרצפה, וקצת צפים באוויר. מגניב, לא?

הדרכה מפורטת ביותר בבלוג Not Martha

ואם בהדרכות חורף עסקינן, קבלו הדרכונת מקסימה ליצירת שבלול מקלמנטינה. שילוב חורפי לכל הדיעות:

SO CUTE! Tangerine snail 
אמנם האתר בספרדית, אבל אני מניחה שתסדרו, מכאן

תאחלו לי בהצלחה בשדרוג, ואני מקווה מאוד להעלות בקרוב תמונות של הכניסה המשופרת לבית. או לפחות של שבלול קלמנטינה.
חורף חם,
אלישבע

נ.ב. אם הגעתן לכאן מלחיצה על קישור ולא מהדיוור שלי, אתן מפספסות מבצע אצלי בחנות! כדי להנות מהמבצע שנגמר היום (31.10) שילחו לי מייל, אצרף אתכן לרשימת דיוור ואשלח את קוד ההנחה אלכן למייל - elisheva@hooknloopdesign.com

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...