20.11.13

רעיונות יצירתיים לחורף

הילדים שלי גדלים בצורה מאוד שונה מאיך שאני גדלתי.


הילדות שלי מתחלקת לשניים - השנים בארה"ב והשנים בישראל. בארה"ב גרנו בפרוור קלאסי - דשא מקדימה, דשא מאחור - המון מרחב ומעט מאוד עצמאות, בעיקר משיקולים של בטחון. בישראל עברנו המון דירות, כולן בתוך ירושלים. חיינו שנה בארץ שנה בחו"ל עד שהגעתי לגיל שתיים עשרה, ואז התמקמנו בירושלים. נסיעות באוטובוסים, המוני אנשים, חנויות, בתי קפה, רעש - כייף גדול.


לפעמים אני מסתכלת על הילדים שלי ואני קולטת שכבר חודש (!) שהם לא יצאו מהמושב. האינסטיקט הוא לרחם עליהם - אבל הם מאושרים. 
השבוע הלכנו לטייל ביער שבתוך המושב. הבטחון שלהם כשהם רצו קדימה, מטפסים, מצביעים, צוחקים - כל כך נהניתי לצלם אותם. 


אספנו עצים וענפים בשביל זר חורפי לבית. לפני שבועיים בערך פנתה אלי בפייסבוק משהי ושאלה איך אפשר להשתמש בקישוטים של חג המולד שעיצבתי גם בבית ישראלי. אז הנה רעיון - לתלות כמה קישוטים על ענפים ולאסוף באגרטל, או לתלות את הענף מהתקרה. 

 את הקישוטים האלה (מקרמיקה עם נגיעות זהב) אפשר לקנות באתר באנגלית

בשביל זר צבעוני אפשר טיפה להשקיע ולהדביק וואשי טייפ על הענפים.

 
 וואשי טייפ ורוד פוקסיה וירוק מנטה - נראה טוב, לא?

לאחרונה חשבתי על זה שהכי הרבה שנים שאי פעם גרתי במקום כלשהו זה פה בקראוון (בזמן ההמתנה לבניית הבית שלנו) - 8 שנים. הגילוי הזה הלחיץ אותי. אני אוהבת מעברים, מקומות חדשים, לא אוהבת להתמקם. אבל ביער עם הילדים שמחתי על התקופה הזו בה אנחנו גרים כאן, לא משנה איפה נהיה מחר.
חורף חם,
אלישבע

נ.ב. את האורנמנטים אני אפסיק למכור בינואר, או עד גמר המלאי. אז מי שמתלבטת עכשיו זה הזמן:)
נ.נ.ב. אם שמתם לב שהצילומים שלי השתפרו פלאים, זה בעקבות קרוס הצילום המעולה שעברתי עם הצלמת המוכשרת אפרת לוזנוב - ממליצה בחום!

4 תגובות:

  1. עכשיו בא לי לקחת את הילדים לשמורת הטבע הסמוכה למקום מגורי (בעיר גדולה :P ) ולתת להם להתפלש בבוץ ולחזור הביתה עם ראשנים. טוב, זה לא הולך לקרות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הייתי גרה איפה שאת גרה- הייתי לוקחת אותם רק לאיקאה!!!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...