28.11.13

טקסי חג - רעיונות קטנים לחנוכה

אני מאוד מתחברת לטקסים. משהו בחגיגיות ובחזרתיות מכינים את הקרקע לארוע שמגיע.
טקס הדלקת הנרות בבית שלנו מתחיל כבר בלילה לפני תחילת חנוכה. את החנוכיות שלנו אנחנו מדליקים על שידת עץ ליד החלון, וכדי שזה יקרה צריך להעביר את השידה מפינת האוכל לסלון, לפלס את הדרך בין רהיטים עקשניים וצפופים. החלל הריק שנוצר זועק בבירור - עוד מעט חנוכה.



עוד שלב בטקס הוא סידור הנרות. כשהיינו ילדים היינו מסדרים כל ערב מהקופסא של הנרות הצבעוניים לפי סדר צבעוני אחר. פעם כתום וצהוב, פעם אדום וכחול, ותמיד בערב האחרון כחול ולבן. כמה היינו רבים כשלאחד היה חסר צבע והשני לא רצה להשלים לו.
השנה החלטתי שנשתמש בפמוטים שלי כחנוכיה (מוצר חדש מתבשל....) בשחור ובלבן. הנרות הלבנים הפשוטים קיבלו שדרוג פשוט אך משמעותי.


קצת וואשי טייפ בצבע כסף נותן את האפקט החגיגי בצורה עדינה ומאופקת, כמו שאני אוהבת.
הטקס האהוב על הילדים שלי ללא ספק הוא חלוקת המתנות (כנהוג במשפחות עם שורשים אנגלוסקסים). אצלנו היה נהוג לתת מתנה משמעותית בחנוכה, כמו ביום הולדת. במשפחה של בעלי נותנים מתנה קטנה בכל יום. הילדים בחרו במנהג שלו (כמה מפתיע), וככה אני מוצאת את עצמי בערב חג בחנות הצעצועים, מחפשת הפתעות קטנות ומשמחות לקנות להם. את המתנות אנחנו מחלקים אחרי הדלקת הנרות, מדהים כמה התרגשות סביבון מאיר יכול ליצור.


השנה גם קנו ממני מתנות לתת לגננות בגן ביישוב, וביקשו להוסיף כרטיס קטן. כל זה קרה תוך כדי צילומים לפוסט הזה, כך שכרטיסי הברכה של הגננות מתאימים לנרות בבית שלנו:)


עכשיו אנחנו מוכנים לחג באופן רשמי, נותר רק לטגן את הלטקס (=לביבות) ולהכין רסק תפוחים - עוד טקס מבית אמא (המתכון ללביבות המעולה ביותר בעולם נמצא כאן),
ובין אם אתם מארחים או מתארחים, הפוסט הזה משנה שעברה מלא בכל טוב להורדה ולהדפסה לשדרוג כל שולחן, וגם למתנות למתארחים.
בהזדמנות זו אני שמחה לבשר שהאתר שלי עבר מתיחת פנים נרחבת. לאתר בעברית יקח עוד קצת זמן להדביק את הקצב, אבל אני עובדת על זה. עד אז, ממליצה לכם להסתובב קצת באתר המחודש (יש מוצרים שהתעדכנו רק שם ולא באתר בעברית) ולהנות מההנחות שאני מציעה לכבוד חגי החורף שלנו ובניכר.
ובנוסף, בסוף השבוע הזה מתרחשת חגיגת קניות נרחבת בארה"ב הידועה בשם Black Friday שממשיכה בחנויות אונליין גם ליום שני - Cyber Monday. כל המוצרים שלי בחנות שלי באתר Etsy יימכרו ב-%20 הנחה כל הסופשבוע  (מהיום ועד יום שני) המשלוחים כרגיל בחינם. 
ועוד תמונה אחת קטנה לסיום -  רכשתי לאחרונה שטיח חדש לסלון, מתנת חנוכה ממני לעצמי. אני יושבת ועובדת על הספה עכשיו עם חיוך ענק מרוח על הפרצוף. הוא פשוט מהמם, נכון?

חג שמח ומלא באור לכולם,
אלישבע

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...