19.12.13

עשי זאת בעצמך - קישוט לשולחן בצבע זהב

קרה מה שקרה, ואיכשהו מצאתי את עצמי עם הרבה אגסים מפלסטיק. סתמיים, פשוטים, לא מעניינים ולא מיוחדים.
אתם כבר יודעים מה הפיתרון שלי לפריט שסובל מפשטות יתר.

 
נכון, לצפות אותו בזהב.
ישבתי וציפית אגסי פלסטיק בעלי זהב. הנה משפט שלא חשבתי שאכתוב אף פעם. זה לקח משהו כמו 30 דקות (כולל זמן המתנה לייבוש) והרי התוצאה לפניכן.
דרמטית, מרשימה, וקצת מחוייכת.
רציתי לערוך איתם שולחן, וחשבתי על הצבעים שאבחר שיחמיאו לזהב. יש לי שיטה שמשמשת אותי כשאני מנסה להחליט על שילובים צבעוניים. אני פשוט מוציאה כל מיני דברים קטנים מהמגירות שלי - תכשיטים, גומיות, פרטי עיצוב - ושופכת על השולחן. קבלו.


כך נבחרו יחד עם הזהב שחור ולבן עם תחתיות לכוסות מהחנות שלי וחבקי מפיות כאופציה נוספת (גם הם מהחנות שלי).
ומה אפשר לעשות עם האגסים עצמם?


לכל אגס חיברתי דגלון קטן מנייר שחור עליו כתבתי happy new year, מחווה נחמדה לאורח/ת על הצלחת. אפשר כמובן לצרף כל ברכה או שם לכל אורח (קצת רשמי מדי בשבילי) מה שתבחרו . ומה שהכי מגניב, האגסים האלה יוכלו לשבת אחר כך על מדף ולהיראות נפלא. זה לעומת כל הקישוטים בחנויות חד פעמי שתמיד נראים מאוד זולים, ובסוף זורקים לפח. ואני מלכת הלזרוק לפח. את האגס הזה הייתי חוטפת. 


איך מכינים?
אני השתמשתמי בעלי זהב אבל אפשר גם צבע זהב (הציפוי בעלה זהב נותן מראה אמיתי יותר = מראה פחות זול)
מורחים שכבת דבק ייעודית לעלי זהב בעזרת מכחול (אני קניתי בארטא) ומחכים קצת עד שהדבק יבש ודביק, קצת כמו סלוטייפ. מניסיון אני יכולה לומר לכם שאפשר לחכות אפילו לילה שלם, מה שמאפשר עבודה בשלבים מרוחים (=בונוס). מדביקים את עלי הזהב על הדבק (זהירות הם נקרעים ומתעופפים ממש ממש בקלות, אז תעבדו על נייר עיתון כדי שתוכלו אחר כך לקפל הכל ולזרוק) וטופחים עם האצבע. אחרי שכל פני השטח מצופים מחליקים בעזרת האצבע על הכל כדי שיהיה אחיד. ואם נקרע או שנוצר חור, לא נורא. שמים שוב דבק ומדביקים מעל. אפשר גם לחפש gold leaf ב- You Tube - ולראות המון סרטוני הדרכה.


וזהו!
דבר אחרון לסיום. לאחרונה, פייסבוק שינו את ההגדרות שלהם (שוב!) והרבה מהעדכונים שלי מתפספסים על ידי רובכם. אני עומדת לעשות שינוי כלשהו כדי להיערך למצב החדש, לא יודעת עדיין בדיוק מה אבל זה יהיה קשור למערכת הדיוור. אז אם את אוהבת את הפוסטים שלי ואת המוצרים שאני מעצבת ועדיין לא נרשמת לדיוור, זה הזמן להירשם. אפשר ממש כאן, מתחת לפוסט. אני לרוב שולחת מייל אחד (מקסימום) בשבוע, ורק דברים טובים.
סוף שבוע מנצנץ,
אלישבע

נ.ב. בעקבות בקשה של עינת, מעלה את התמונה של האגס לפני, התמונה קצת מטושטשת מקווה שתסלחו לי:) את האגסים קניתי באיזור שוק לווינסקי בתל אביב בחנות של פרחי משי.


10 תגובות:

  1. תקשיבי זה מהמם לגמרי. איך הבאת משהו פושטי כל כך לתוצאה אלגנטית כל כך. משו את.
    את יודעת מה ממש הייתי רוצה לראות? איך נראו האגסים האלה לפני שפגשו אותך. בטח היו מכוערים פחד.
    ואגב, איפה משיגים כאלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עינת! הוספתי תמונה לבקשתך, אמנם מטושטשת אבל מבינים ממנה את העיקרון:)

      מחק
  2. יש לי ברווזי גומי ועכשיו מתחשק לי לצפות אותם בזהב. המממ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי רינה זה יהיה הכי מגניב בעולם!! אמנות מהסוג הגבוה ביותר....

      מחק
  3. מקסים לגמרי! נתן לי כמה רעיונות..:) תודה רבה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...