25.12.13

ספלי קפה ומי שלוגם מהם

הראי לי את כוס הקפה שלך, ואומר לך מי את.

הכוס מכאן                                                               המשרד מכאן


מעצבת גרפית, גרה בדירה מסודרת ומושקעת. את אוהבת עיצוב נקי עם נגיעות נשיות. וורוד? בכייף! אבל רק בשילוב עם אפור, חום, או שחור. את הקפה שלך את שותה עם קצף, ליד שולחן העבודה, בזמן שאת מתקתקת על מקלדת של מק (אלא מה). חלונות המחשב פתוחים לפינטרסט, אינסטגרם, וכל תכנות Adobe. 

 הכוס מכאן                                                            חדר השינה מכאן

סטודנטית לתואר שני לפילוסופיה, את העבודות שלך את כותבת במיטה. עיצוב בשבילך הוא עוד דרך ליצור קן רך ונעים, מקום להתכרבל בו. בכלל, את אוהבת להתכרבל. קפה? את מעדיפה שוקו, אם אפשר שיהיה בפנים גם מרשמלו. כותבת בלפ טופ, אבל אוהבת מאוד גם מחברות, עפרונות, ואת רחש הכתיבה של עיפרון על נייר.


הכוס מכאן                                   חדר העבודה מכאן

סופרת שמתמחה בספרות הסטורית ואספנית חובבת, בנסיעותייך לארכיונים בבירות ארופאיות תמיד תגיעי לשווקים ברחובות צדדים כדי לאסוף את הפריט המיוחד ההוא, שבטוח יש לו סיפור. את האספרסו שלך את שותה לצד כוס סודה, כשלפנייך פתוחים ארבעה ספרים, שניים מהם נדירים שנקנו מאוסף פרטי בעזרת מכר בריטי מפוקפק.


הכוס מכאן                                                                           הסלון מכאן

עורכת דין עסוקה, הבית שלך הוא המקום היחיד בו את נרגעת. סדר יום עמוס ותובעני גורם לך לחפש בין קירות ביתך שקט והרמוניה. את התה שלך את לוגמת בעיניים עצומות, עם הפסקות ארוכות בהם את פשוט מקשיבה לקולות שעולים מהרחוב. ציפור מצייצת, טפטוף הגשם על גגון, רוחות מנשבות, צחוק של ילד, מכונית עוברת ברחוב הצדדי בו את גרה.

ואולי, כמוני, יש בך קצת מכולן?

נתראה בשבוע הבא,
אלישבע

נ.ב. את כל התמונות אספתי מתוך  מאגר ההשראה ההולך ונבנה שלי ב-Pinterest - מוזמנת לעקוב:)


14 תגובות:

  1. איזה פוסט נהדר! הנהנתי בהתלהבות עם כל צמד מחדש...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חדווה, נהניתי להכין אותם (על אף שהיה מאתגר:)

      מחק
  2. יווווו אלישבע, לא ידעתי שאת גם סופרת בפוטנציאל! איזה אפיון דמויות נהדר! אח. אח. אח.

    השבמחק
  3. מקסים!
    אני כבר זמן מה עוסק בני לבין עצמי,
    בקשר בין אנשים וכוסות/ספלים שבהם הם שותים.
    תודה על השיתוף שלך ועל ההבחנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סיגי:)) אני מניחה שיש לך הרבה מה לומר על החיבור של אנשים לכוסות שלהם....

      מחק
    2. אשמח שנדבר על זה ביום שני.
      בקופצות לחול...

      מחק
  4. איזה כיף לקרא כזה פוסט. רעיון מעולה. ביצוע מושלם

    השבמחק
  5. "חלונות המחשב פתוחים לפינטרסט, אינסטגרם, וכל תכנות Adobe. " מדוייק!!!! כמו הלב זהב המדוייק הזה שריגש אותי בשניה הראשונה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להגיד לך - אותה היה לי הכי קל לכתוב! ואני ממש חומדת את הכוס הזאת במיוחד:))

      מחק
  6. הפוסטים של משמחים אותי.
    איילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה איילה, תגובות כאלה משמחות אותי:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...