9.1.14

תמונות לבית - גשם של לבבות

לפעמים הכל מתחבר.
זה קורה לעיתים רחוקות אבל פעם בכמה זמן מגיע הרגע הזה. 
השראה.



אז מה בדיוק קרה? מאחר ואני משתדלת לעבוד בצורה מסודרת, באמצע חודש דצמבר קפצה לי תזכורת במחשב - Valentines Day. ובכן, אני לא ממש חוגגת את היום הזה. גם את ט"ו באב אני לא ממש חוגגת. אפילו את יום הנישואים שלי אני לא הכי חוגגת (חוץ מהשנה - 10 שנים!). אבל מאחר וכל אירוע שכזה הוא תירוץ לעצב משהו חדש לחנות שלי, ניגשתי למלא את המשימה בשמחה.


ומה זה אותו רגע מופלא של השראה אתן שואלות? 
בתקופה האחרונה קורים לי הרבה דברים משמחים. העסק מתפתח, חברויות חדשות נוצרות, הבית שאנחנו בונים מתחיל לקבל צורה - טפו טפו טפו. אני רגילה לעבוד עם המון מתח ולחץ, ותאמינו לי הלחץ עדיין קיים! אבל פתאום זה מין לחץ חיובי. 
זה חדש לי. 
מתוך המקום הטוב הזה, יחד עם החג הזה על כל הסמלים הקיטשים שלו, ניגשתי למלאכת העיצוב.
שמתי לי מוזיקה כייפית, חשבתי על הפרשנות שלי לסמלים של אהבה - על איך גורמים לצורת לב לעוסה להיות נקיה ומרעננת, מודרנית אך ומחוייכת, שמחה ושקטה.
אני מאוד מאוד מרוצה מהתוצאה, ולפי הסטטוס שהעליתי לדף בפייסבוק עם תמונות ראשונות מבית הדפוס - גם אתם התלהבתם.
אז קבלו מיני קולקציה חדשה - מגוון הדפסים שמתאימים לתלייה בבית - בסלון, בחדר הורים - או בחדר ילדים. כל הדפס מודפס על נייר A4 עבה ביותר עם טקסטורה עדינה, עם שוליים לבנים של 2 ס"מ מסביב. אפשר לתלות ככה כמו שהם על הקיר, או עם מסגרת (אני תמיד משמתמשת במסגרת סטנדרטית של איקאה). אם אתן רוצות הדפס גדול/קטן יותר - שילחו לי מייל.


איפה קונים?
כרגע בחנות שלי ב-Etsy, ובימים הקרובים הם יעלו גם לאתר הבית שלי. 
ובונוס נחמד - זוכרים את הפוסט שלי על איך לתלות גלריית תמונות על הקיר? חשבתי עליו כשעיצבתי את התמונות האלה, ומראש עיצבתי אותם לתלייה בקבוצות. אפשר לרכוש אותם גם כשלישיות מוכנות בהנחה נחמדה.
אבל גם תמונה בודדת מקסימה:)


בימים הקרובים אעלה גם כרטיסי ברכה באותם הדפסים שאפשר לקנות בבודדים או כסטים. אני כבר מסגרתי אותם ובקרוב אעלה תמונה שלהם אצלי בסלון.


זה תמיד מדהים אותי כמה יצירה מושפעת ממצב הרוח. אני מקווה שהאנרגיות הטובות נמצאות בתוך כל תמונה, ועכשיו הם יוכלו לשמח גם אותכם.
מאחלת לכם גשם של לבבות!
אלישבע


10 תגובות:

  1. ההדפס עם המטריה פשוט מקסים! איזה יופי :)

    השבמחק
  2. אלישבע,
    גשם האהבה פשוט מדהים.
    יעלוש - לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  3. נפלא ופשוט ויפה! פשוט נפלא ויפה! יפה פשוט ונפלא!
    :) :) :)

    השבמחק
  4. מקסים מקסים! באמת הצלחת לקחת את הצורה הנדושה של לב ועשות איתה משהו מרענן ועדכני:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זה היה אתגר מהסוג שאני אוהבת!

      מחק
  5. אח מרענן ונקי! אוהבת מאוד! גם את הדרך שמביאה אותך תמיד אל המקום בו הדברים כל כך מדוייקים :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...