13.3.14

קישוטים מבלונים

בזמן האחרון יש לכל מיני חברות שלי סיבות לחגוג. מישהי ילדה, מישהי חוגגת בת מצווה לבת - ועוד אירועים משמחים שכאלה. וכל אחת מחפשת דרכים מקוריות לקשט את הארוע - לא רוצה אותו דבר כמו כולם. יצא לי לשבת איתם על לוחות הפינטרסט שלי (יש לי אחד שמוקדש רק לקישוטים) ולחשוב על רעיונות. ומתוך אותו החיפוש יצא רעיון לקישוטים לפורים - קישוטים תלויים של ליצני בלונים. הקישוטים האלה מתאימים גם לימי הולדת, או לכל אירוע משמח אחר.



הרעיון פשוט - כולנו מכירים בלונים תלויים, או בלונים מלאים בהליום שמתעופפים לתקרה - בעזרת טוויסט קטן אפשר לתלות בלונים מהתקרה קצת אחרת - הפוכים - מתנדנדים ברוח וללא הליום.
מה תצטרכו?
בלונים
ניירות (אני השתמשתי במודפסים אבל אפשר גם לצייר על ניירות לבנים) 
דבק חם או דבק דו צדדי
חול/אבנים/קמח/משקולת כלשהי
משפך
וחוט דיג או חוט רגיל כדי לתלות.

שלב ראשון: מכינים את הכובעים. גוזרים חצאי עיגולים מנייר, מסובבים ומדביקים את הקצבות כדי ליצור כובע.


שלב שני: קושרים קשר בקצה של חוט דיג שגזרתם כבר לפי מידת האורך של התלייה דרך השפיץ של הכובע (הקשר יהיה בתוך הכובע) ומקבעים בעזרת קת סלוטייפ בחלק הפנימי.


שלב שלישי: מנפחים את הבלונים (עדיף לא ענק, זה נראה מוזר עם כובע קטן). לפני שקושרים מחברים את הבלון המנופח למשפך ומכניסים פנימה חופן של קמח/חול/מים או כל דבר אחר שייתן קצת משקל לבלון, וקושרים.


שלב רביעי: שמים דבק דו צדדי בתוך השוליים של כובע הליצן, או כמה נקודות דבק חם (אל תדאגו באופן מוזר זה לא מפוצץ את הבלון). אם השתמשתם בדבק חם תזרזו לדחוף את הבלון פנימה לפני שהדבק מתייבש. את הבלון מכניסים כך שהקשר שלו יהיה מוסתר על ידי הכובע.
שלב חמישי: מציירים פרצופים ותולים.


המראה שנוצר ממש מתוק! משהו בבלונים שתלויים בצורה הזו קצת מפתיע, הם מתנדנדים ומסתובבים בעדינות לכל הכיוונים (היה די קשה לצלם אותם בגלל זה) והילדים שלי ממש התלהבו.
מקווה שיהיה לכולכם פורים שמח!
נתראה בשבוע הבא, 
אלישבע

נ.ב. בשבוע הבא אני משתפת פעולה עם אתר מוכר ואהוב  בו אני אציע הנחות גדולות על חלק גדול מהמוצרים באתר. רוב מה שיימכר לא יחזור למלאי שוב (הולכים להיות הרבה שינויים פה בזמן הקרוב), כך שאם חיכיתם לזמן מתאים לרכוש מוצרים שלי, או שאתם מחפשים מתנה מגניבה לפסח הקרב ובא, הרשמו לדיוור שלי (אפשר פה למטה) ואשלח לכם לינק לפני כולם. במצבע הקודם המלאי נגמר תוך 3 ימים (!), שווה להתעדכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...