20.3.14

לחיות חיים יצירתיים

זהירות  - פוסט רגשני:)
לפעמים אני שואלת את עצמי - כמה? כמה אפשר לכתוב על עיצוב? 
אבל האמת, שאני לא מרגישה שאני כותבת על עיצוב. 

פרחים לצד הדרך, מתוך האינסטגרם שלי


עיצוב זה לא תחתית לסיר, או קערת פירות. עיצוב זה הדרך שבו אני מסתכלת על החיים.
החיים הם הרבה יותר מאוסף פעולות יומיומיות. הם שאיפה. הם השראה. הם הרצון להתחבר למשהו גדול יותר, משמעותי יותר. ובשבילי, עיצוב הוא כלי שבעזרתו אני צובעת את החיים במכחול אופטימי יותר. אני משקיעה בעצמי ובסביבה שלי ואומרת לעצמי - את שווה את זה. אני משקיעה קצת יותר וקונה מעסקים קטנים כמו שלי - של אשה אחת שיש לה חלום קטן - להעניק רגע של השראה במעבר המהיר שבין תשלום חשבונות להכנת ארוחת ערב.

הדברים הקטנים. מתוך חשבון האינסטגרם שלי

כל כך קל להשאב ליומיום אפרורי בלי לראות את התמונה הגדולה. אבל כשמרימים לרגע את הראש ומרשים לעצמינו לרגע לקלוט את העולם מסביב  - נוף שנשקף מהחלון, בניינים גבוהים בכניסה לתל אביב, פסיפס עתיק בטיול עם הילדים  - איזה חוט מקשר של יופי שעובר מהאדמה אל ההסטוריה ובחזרה אלי, אי אפשר שלא לראות את הסימנים. יש משהו שקושר הכל ביחד. ועיצוב זה הדרך שלי להכניס את ההרגשה הזו למקום הכי קרוב אלי - לבית. כי חיים בתוך בית בין פרטים שאספתי וליקטתי מרגיעים אותי, מחברים אותי לאותה תמונה גדולה, ומזכירים לי את החיים מחוץ לשטח האפור.

יוצאים לטיול ליד הבית

יש לי המון מחשבות בזמן האחרון על המקום שאני הולכת אליו עם הסטודיו. אחרי שנה עמוסה בעבודה אני מחפשת שוב להתחבר לעשייה משמעותית. לעיצוב מתוך מקום אותנטי וכנה, משהו מקומי שנטוע עמוק פה, בישראל, בבית שלי. זו תקופה מבלבלת ומרגשת בשבילי, ומאוד מפחידה. השינויים שאני מתכננת לא יקרו ביום אחד, ולא בטוח שכולכם תשימו אליהם לב, אבל אני אשמח מאוד שתצטרפו אלי לדרך.

כביש שש מתוך האינסטגרם שלי

תודה רבה שאתם פה, זה לגמרי לא מובן מאליו, וכייף גדול לדעת שיש לי שותפים למסע:)
אלישבע

נ.ב. לאחרונה אני מקבלת מיילים מנשים שנרשמו לדיוור ולא מקבלות הודעה. ואני אומרת - תבדקו בתיקיית spam, במיוחד אם אתם ב-Gmail. גוגל שינו הגדרות, ולצערי זה מחוץ לשליטתי.



10 תגובות:

  1. מרגשת :) אין ספק שעיצוב הוא דרך חיים , אוויר לנשימה , מחשבות באמבטיה ...
    המשך עשיה מבורכת !!
    חיבוק
    רינה -מנדרינה

    השבמחק
  2. את דוגמה לכל אישה!! מעריצה אותך.

    השבמחק
  3. ריגשת אותי (: מבינה מאוד, את הכל.

    השבמחק
  4. גאה בך ועוקבת מרחוק. נעמה

    השבמחק
  5. מרגשת. את פשוט מצליחה בזה. בהצלחה במעבר החשוב בטוחה שהוא יעשה לך רק טוב!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...