26.3.14

מפיות בד לשולחן חג

פעם בכמה שבועות, אני אוהבת לעשות לי "זמן יצירה". אולי זה נשמע מוזר שאני צריכה להקדיש לזה זמן בנפרד אם למעשה אני עובדת בזה - אבל האמת שביומיום אני עוסקת כל כך הרבה בשיווק ובמכירה ובתפעול ובייצור, שלפעמים עובר הרבה זמן בלי שום עיצוב. לכן אני כל כך שמחה שיש לי את הבלוג. ההדרכות שאני מכינה הופכות להיות סוג של תירוץ שלי ליצור.


אחותי אוהבת לצחוק עלי על ההשקעה שלי בדברים כביכול שוליים. כל פעם שהיא מוצאת מתכון פסיכי מבחינת ההשקעה, רעיון יצירה הזוי שלוקח המון זמן או משהו בכיוון היא שולחת לי קישור - זה בשבילך. לאנשים רגילים הרי אין זמן להתעסק במלאכת יד, בחותמות, בהדבקות ובגזירות.
ביננו, גם לי אין זמן, ואני מאמינה שאם זה לא היה קשור לעבודה, לא בטוח שהייתי מספיקה בעצמי. 


השבוע החלטתי להשתמש בבדי פשתן יפיפיים שקניתי מזמן ולהכין מפיות לשולחן חג. משום מה אנשים חוששים להשתמש במפיות בד, וחבל! זה גם יותר אקולוגי, יותר מושקע וחמים, ויש היום בדים שמתכבסים ממש מעולה- כמו פשתן למשל. 


את ההדפסים הכנתי עם דיו מיוחד לבדים ובעזרת חותמות, טושים, ואפילו מחק של עיפרון (שעושה את הקונפטי הכי מתוק בעולם). 
את המפיות ציוותתי למחזיקי מפיות מקרמיקה שעיצבתי לקולקציה של השנה שעברה.
לדעתי יצא מקסים!


שזה מחזיר אותי לתחילת הפוסט. בגלל שאני יודעת שאתן עסוקות אבל אוהבות דברים יפים, החלטתי לערוך הגרלה. בשבוע הקרוב, כל מי שתקנה חבקי מפיות שנמכרים כרגע במחיר סוף עונה של 99 שח ל-6 חבקים, תוכל לזכות בשישיית מפיות פשתן שתבחר מתוך הדוגמאות שהראיתי פה בבלוג.


האפשרויות הם דוגמא גיאומטרית מצוירת, קונפטי וורודה, כוכביות שחורות, וקונפטי (תגידו יש מילה בעבירת לקונפטי?) לבן על רקע כחול.


המפיות האלה לא מוצעות למכירה, עשויות כולן בעבודת יד - ומוסיפות כל כך הרבה אופי לשולחן.
מחזיקי המפיות מתאימים ממש כמתנה לחג, למרות שאני הייתי שומרת לעצמי.
לא צריך לשתף (למרות שאני תמיד שמחה כשאתן משתפות), לא צריך להרשם לשום דבר - כל מי שרוכשת את מחזיקי המפיות בשחור או בלבן נכנסת אוטומטית להגרלה.


דבר אחרון, מחזיקי המפיות מוצעות למכירה באתר שלי, וגם באתר בליגם (יחד עם עוד כמה עיצובים שלי שגם הם בהנחה משמעותית לתקופה מוגבלת). אפשר לרכוש משני האתרים - ופשוט לידע אותי.



זהו, אני אכריז על הזוכה בעוד שבוע.
בהצלחה!
אלישבע



9 תגובות:

  1. מקסים! מאוהבת במפית הקונפטי וחבקי הבתים הלבנים יתאימו בול לסט הלבן שקנינו סוף סוף בהמלצתך (הוא מהמם)

    השבמחק
  2. המפיות הורסות!!!!! חלום!!!!

    השבמחק
  3. מהמם! הקונספט,היצרתיות, הצילום הכל!

    השבמחק
  4. אה ומסתבר שקונפטי בעברית זה פתיתונים! ((:
    http://news.walla.co.il/?w=/90/2637731

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ופתיתונים עושה לי תיאבון:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...