10.4.14

חדר השינה האולטימטיבי

{לפרטים על סדנה שאני מבשלת גללו בסוף הפוסט}
זה לא פוסט על פסח. לא על נקיונות (היה כזה כבר פה) ולא על סידורי שולחן (פה ופה). וזה גם לא פוסט אביבי במיוחד.
אולי זאת השפעת המוזרה שתקפה אותי, אולי העייפות מההכנות לחג - אבל היום בא לי לדבר על חדר השינה. 
לא לא, זה לא יהיה פוסט כזה, אין צורך להוציא את הילדים מהחדר:)
פוסט על עיצוב חדר השינה. ובמיוחד, על פינה שלא שווה לוותר עליה גם בחדר שינה קטן - שידת לילה לצד המיטה.
קבלו כמה טיפים מנצחים בליווי תמונות מאלפות.



טיפ מספר 1:
לא חייבים שולחן.

כסא + מגש = שידת לילה. התמונה מכאן

כמו שאתן בטח יודעות, אני גרה בקראוון. אמנם זמני, אבל כבר שמונה שנים. החדר שינה שלנו קטן, וגם הסלון ופינת האוכל. לכן שידת הלילה שלנו היא בעצם כסא. כשמגיעים אורחים ונגמרים הכסאות, אנחנו שופכים הכל על המיטה, סוגרים את הדלת ומצרפים את שידת הלילה שלנו לשולחן האוכל.

טיפ מספר 2:
גלריה על השידה.

              שרפרף קטן ומיושן עם פריטים נעימים ומודרנים הוא שילוב מנצח, התמונה מכאן

כדאי להתייחס לשידה כאל מקום לתצוגות קטנות ומתחלפות. עציץ או פרחים טריים (מספיק כמה עלים מהגינה), פמוט עם נר, ושעון. אם אין מקום גם למנורה, תמיד אפשר לתלות על הקיר. ואם יש מקום, כמובן שאפשר גם על השידה עצמה.

טיפ מספר 3:
תחשבו שימושי.

צמח, ערימת ספרים, ומנורה יפהפיה. ולא לשכוח מקום למשקפיים. תמונה מכאן

ספרים, מקום למשקפיים, לקרם ידיים, קופסא יפה לטישו בעונת החורף - ותבחרו במוצרים השימושיים הכי יפים שתמצאו - זה הדבר האחרון אתם רואים לפני השינה.

טיפ מספר 4:
נצלו כל פינה.

מראה תעשייתי חם, איך בא לי להכנס למיטה! תמונה מכאן

מתחת לכל שרפרף ושולחן מסתתר איזור אחסון. סל עם ספרים, קופסא עם מכסה שאפשר לבדור - נצלו גם את השטח הזה.

טיפ מספר 5:
קצת הומור לא מזיק.

התמונה מכאן

תמיד אפשר לבנות נדנדה במקום שידה. עדיין לא לגמרי בטוחה למה, אבל יש בזה משהו.

והנה העיצוב שלי לפינת לילה שכזו (לכל חברותי, יום הולדתי מתקרב....)



מה אתם שמים על השידה? רעיונות מקוריים? שתפו בתגובות:)
חג פסח כשר ושמח,
אלישבע

נ.ב. בזמן האחרון כמה קוראות של הבלוג ביקשו סדנה לבלוגינג עסקי - כלומר איך בונים, מעצבים, ומתחזקים בלוג שהוא חלק מעסק (כמו שלי). אני חושבת על זה ברצינות ובהתלהבות, ומבשלת סדנה של כמה מפגשים שתתן כלים מעשיים למעצבות או בעלות עסקים שמעוניינות להשתמש בכלי המדהים הזה להשמיע את קולן ולספר את הסיפור שלהן. אם את מעוניינת לשמוע פרטים נוספים כשיהיו, אשמח אם תשאירי פרטים כאן, ואני מבטיחה לעדכן ברגע שאוכל.




2 תגובות:

  1. תודה על ההצעות. יש לך רעיון אולי לגבי הבגדים המפוזרים בחדר?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...