24.4.14

טיפים לשימוש בוורוד

ורוד.
משום מה הצבע הזה שנוי במחלוקת. יש נשים שלא לובשות בהצהרתיות את הצבע הזה, ואת אלה שמפחדים להשתמש בו בבית כי אולי זה יראה יותר מדי "של בנות". 
ואני אומרת - ורוד זה מעולה! גם בבגדים, ובטח שבבית.
ולא, אני לא מדברת על חדר בהשראת בלרינות בורוד מסטיק - הו לא. אני מדברת על ורודים מעושנים, או פוקסיה וניאונים, שפשוט מוסיפים טונות של מצב רוח ואופי לכל מקום שרק תכניסו אותם.

החיבה שלי לורוד ידועה זה מכבר. תחתיות מתוך האתר שלי, אל תקליקו עכשיו! חכו לסוף:)

(ורגע של הסטוריה - פעם ורוד היה נחשב צבע של בנים! בכל מקרה, לילדים שלי אני אומרת שאין כזה דבר צבע של בנות או של בנים, ונראה שהם מקבלים את זה).

אז הגיע הזמן לגאול את הורוד! לתקן עוולות הסטוריות!! קבלו חמישה שילובים ורדרדים שעושים טוב - ומבצע שווה ממש בסוף הפוסט.


1. ורוד + גוונים טבעיים
כמו מילקשייק תות - ורוד בהיר מרגיע ומרענן בו זמנית. לכן הוא צבע מושלם לקיר בחדר השינה. שילוב עם עץ בהיר, לבנים, וחומים טבעיים נותנים קונטרה למראה שאחרת היה יכול להיות ילדותי. אני מודה, חדר השינה הזה נשי מעט, אבל כל כך (כל כך!) רך ומזמין. מה אתן אומרות? מוגזם?

התמונה (שכיכבה אצלי כבר בפוסט על חדרי שינה) לקוחה מפה

2. ורוד + כחול כהה
ההמלצה הזו טובה במיוחד לשולחן האוכל. נגיעה ורודה - בין אם זה באוכל עצמו או בכלי הגשה, מקפיץ את כל הסידור ונותן מראה קלאסי ומעודכן. כולם ירצו להיות חברים שלכם. באמת.

תמונה מכאן

3. פוקסיה + מנטה
ורוד פוקסיה היא כמו מחמאה. כדי לקבל את האפקט המקסימלי, כדאי לחזור עליה יותר מפעם אחת. תראו כמה הפמוטים מהסטודיו שלי נראים נהדר עם נרות בצבע פוקסיה, והסלסלה בפינה מושכת את העין כדי שנתפקס על כל הפינה הקסומה הזו. 
את הפוקסיה כדאי לאזן עם הרבה מאוד לבן, וקצת טורקיז או מנטה בשביל הקונטרה. זה מוציא אותה מהזיהוי הרגיל עם בנות שש עשרה נלהבות. 
בוגר יותר, בקטע טוב.

צילום וסטיילינג של ליטל מרדכי, לקוחה מרוצה וחברה מוכשרת במיוחד, מתוך הפוסט הזה בבלוג קפה ויפה

4. ורוד + הכל
כשאני תקועה בשילובי צבעים - אני פונה למקור.
הטבע.
את הורוד אנחנו רואים הכי הרבה בפריחה, ובשילובי פריחה אין שום מעצורים.
ירוק + כחול + צהוב + עוד ורוד - הכל הולך. לכן הטבע הוא מה שנקרא - מעורר השראה.
שילוב כזה דורש רמת מיומנות מסויימת, ולא כל אחת תוכל לשלב הדפסים וצבעים באופן הרמוני כל כך. המלצה שלי -כדאי להקפיד על איזורים עם כתמי צבע, מקום שהעין תוכל לנוח מכל הצבעוניות והדוגמאות.

שולחן ערוך אביב וצבעוני
e-spade-garden-party/" target="_blank">מכאן

5. ורוד + זהב
פשוט. שילוב. מושלם.

תמונה מכאן

ועכשיו - מבצע.
אני שמחה להכריז על מבצע ורוד במיוחד - שתי תחתיות ורודת לסירים במחיר אחד (שתיים ב-79 שח). המבצע הזה היה כל כך מוצלח בפעם הקודמת, שנותרו לי רק 7 סטים של תחתיות ורודות.
ובגלל שאני יכולה, החלטתי להוסיף עוד מבצע.
בקניית זוג תחתיות לסירים, תוכלו לקנות תחתיות לכוסות תואמות ב-50 שח בלבד (במקום 69). כלומר - כל הסט ב- 129 שח.
המבצע הזה הוא על התחתיות הוורודות בלבד (כי מהשאר פשוט אין).
כמו שרמזתי כמה פעמים, הקולקציה שלי הולכת להשתנות בקרוב, מאוד. הרבה מהפריטים מהקולקציה הנוכחית נמכרים, ולא יהיו עוד. אז מי שהתלבטה, פספסה, ווטאבר - כדאי לה.
לקניית זוג תחתיות לסירים במחיר מצבע של 79 שח לזוג לחצו כאן.
לקניית סט תחתיות לסירים + תחתיות לכוסות במחיר מבצע של 129 שח לכל הסט לחצו כאן.
ולשאלות נפוצות - המשלוח חינם, תמיד אפשר להחזיר אם לא מרוצים (לפי התנאים באתר), ואם יש בעיה כלשהי אני זמינה.
אז מה אתן אומרות? ורוד - בעד? נגד?
ספרו לי בתגובות:))
אלישבע


10 תגובות:

  1. :) מסכימה עם כל מילה
    לטעמי אם צבע הקיר בסלון שבתמונה וגם החדר שינה, היו בפוקסיה מעושנת הם היו הרבה יותר יפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. רק הצמד הזה - פוקסיה מעושנת - עושה לי צמרמורת!!

      מחק
    2. צמרמורת בקונוטציה שלילית?
      אם כן
      מבטיחה לך שאנחנו לא חושבות על אותו גוון,
      השאלה איך נצליח להסתנכרן?

      מחק
    3. מה פתאום!! צמרמורת חיובית בצבע פוקסיה מעושן!!!

      מחק
  2. בעד! עם זהב עם כחול וואטאבר.

    השבמחק
  3. בעד ורוד! איך לא הכנסת את הסוס שלי לפוסט שלך?! אין שום בעיה, אני אשב פה בחושך לבד :) :) :)
    http://www.blog.oomanoot.com/the-good-enough-decorator/

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות תכולי להתכרבל בחושך עם סוס אוריגמי ורוד:))

      מחק
  4. איזה פוסט מקסים!!!! השראה לחדר שינה שלי. פשוט תענוג לעיניים ולנפש. שבת שלום!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...