1.5.14

בונים בית

שלשום בערב עשינו פיקניק.


פיקניק באתר בנייה.
תקציר לקוראות חדשות:
כבר 8 שנים אנחנו גרים בקראוון חמוד בין קרית גת לבית גוברין (אפשר לראות אותו מככב בבלוג, למשל פה), במושב מרוחק בשם שקף. עברנו לכאן לפני שנולדו לנו ילדים, כדי להצטרף לגרעין של משפחות צעירות שתכננו להקים יישוב מעורב - דתיים וחילונים. מאז קרו הרבה מאוד דברים, נולד ילד, נולד עסק, נולדה ילדה, החיים המשיכו.
מה שלא כל כך המשיך, הוא תהליך ההקמה של היישוב. בירוקרטיה, ועוד קצת בירוקרטיה. 
והאמת? נהיה לי נוח בקראון. אני אוהבת דברים זמניים, כל החיים שלי עברנו דירות, ומעולם לא היה לי חלום על בית עם גג אדום. הכי נוח לי בזמניות, שכל הזמן אפשר להתחיל מההתחלה במקום חדש.



ואז לפני כמה חודשים, הודיעו לנו שאפשר להתחיל לבנות. 
אז התחלנו.
ופתאום עומד לו שלד של בית חמוד ביותר, עם נוף פשוט מקסים, והוא שלנו.
זה ממש מוזר.
ומרגש.
ומלחיץ.


הבית החדש נמצא במרחק של 30 דקות הליכה, או חמש דקות נסיעה מהקראוון במושב, ואנחנו הולכים לבקר אותו ולראות איך הוא מתקדם. יש תורנות שמירה ביישוב, ובגלל שמחשיך מאוחר יכלנו להצטרף לתחילה השמירה של בעלי עם פיצה ומצלמה.


ומה עם העיצוב? התחלתי להכין לי לוחות לכל חדר - צבעים, רהיטים, שטיחים. בגלל שהוא לא הרבה יותר גדול מהקראוון המורחב, לא נצטרך לקנות הרבה דברים חדשים, ומזל. אני מתכננת לצבוע הרבה מהרהיטים שלנו ולהעביר אותם בין החדרים:) יש כמה דברים שהייתי שמחה מאוד לקנות, למרות הקלישאה. (אהמ אהמ כיסאות איימס)


מאוד מוזר לי לקבוע יתד, אבל כשמגיעים לבית ועולים על הגג - הלב פשוט נפתח.
התכנון הוא לעבור בסוף הקיץ. בואו נגיד שאם אני אהיה אופטימית אני מקווה שזה יהיה לפחות לפני החגים.
אני עוד אשתף את שיטת העיצוב של כל חדר בהמשך. השיטה הזאת בעיקר עוזרת לאנשים שיש להם המון רעיונות והם לא רוצים בית שנראה כמו גיבוב של דברים, אבל גם לא בית שנראה גזור מקטלוג.
ועכשיו, אני אשמח לשמוע איפה אתם גרים? ואם הייתם רוצים לראות את עצמכם במקום אחר. בעיר? במושב? בארץ או בחול - ספרו לי בתגובות. אני סקרנית!
להתראות,
אלישבע 



2 תגובות:

  1. שינוי מרגש. מאד מחכה לשמוע על השיטה!

    השבמחק
  2. מאד מזדהה עם הרצון להמשיך בקראון הזמני, מבחינתי כדי לא להתחייב לבית מסוים וכדי לא לקבל החלטות איך בדיוק הוא צריך להראות, ואז לדחות 1000 רעיונות אחרים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...