28.5.14

אלה דברים שאותי משמחים:)

בשעה טובה ומוצלחת אני חוגגת השבוע יום הולדת.
יום הולדת זה זמן טוב למחשבות, תכנונים, הפקת לקחים.
אבל מאחר ואת כל הדברים האלה עשיתי שוב ושוב השנה, אני ממש לא מרגישה צורך להתחיל לנתח ניתוחים. השנה ביום הולדת, אני מתכננת רק להנות.
לקראת עיצוב הקולקציה החדשה הייתי צריכה לנבור פנימה שוב ושוב ולהסתובב סביב עצמי כדי להבין לעומק לאן פני מועדות. אני שמחה לבשר לכם שסיימתי (בשעה טובה) את שלב החפירות, ואני נמצאת כרגע בשלב ההפקה. 
אז קבלו את מסקנות הנבירה העיצובית שלי - אלה הדברים שמשמחים אותי ושתוכלו לראות באים לידי ביטוי בקולקציה הקרובה שתצא (אמן אמן כן יהי רצון) בקיץ הקרוב.

1. חומרים טבעיים

תמונה מכאן

זה שמשהו מודרני לא אומר שהוא צריך להיות מנוכר. נקיון טבעי - שם אני נמצאת עכשיו.


2. מגע אנושי

תמונה מכאן

כשחזרתי מהתערוכה בפרנקפורט, הרגשתי כאילו עצם תקועה לי בגרון. ערימות של חפצים, ועוד ועוד - תרבות הצריכה מעולם לא נראתה לי נוראית יותר. אז מה בכל זאת יש במוצרים, ב-stuff, שמשאיר אותי בתחום? המגע האנושי. זה מה שאני אוהבת, וזה מה שאני מכניסה עכשיו לסטודיו.

3. הומור

תמונה מכאן

קצת הומור לא מזיק. אני לא מדברת על מוצרים של גיחי גיחי, אלא על גישה שלא לוקחת את עצמה כל כך ברצינות. כמו תמונה ענקית של קואלה בסלון, למה לא, בעצם?

4. חיבור מקומי

תמונה מכאן

בגלל שגדלתי בין יבשות ובתים, לקח לי זמן לנסות ולמצוא את ההשראה המדוייקת המקומית שלי. לאחרונה, משהו קצת זז שם (אולי זה קשור לבניית הבית שלנו?) ולראשונה אני מוצאת את עצמי מחפשת השראה כאן, ליד הבית שלי. לא רוצה עיצוב סקנדינבי, וגם לא איטלקי. מחפשת את אותו ניחוח ים תיכוני שיקשור את היצירה לנוף שנשקף מהבית.
כל זאת ועוד, בעוד כמה חודשים...
ובגלל שאני חוגגת, אשמח שתצטרפו למסיב.
הרי אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי מבצע:) אז כשתקישו את הקוד BDAY14 באתר שלי (בזמן התשלום יופיע מקום יעודי להקשת הקוד) תוכלו להנות מהנחה של %15 על כל הקולקציה (שכאמור, מתחלפת בקרוב וכבר עכשיו יש מוצרים שאזלו מהמלאי). זה הזמן לרכוש מגדל פמוטים (בין המוצרים האהובים עלי ביותר), תחתיות לכוסות (נשארו רק וורודות) ועוד ועוד. המבצע תקף עד יום שני ה- 2.6.14, ואפשר להנות ממנו בחנות בעברית, בחנות באנגלית, ובחנות האטסי שלי. (אם חשקה נפשכם בתמונות מודפסות, ממליצה לקנות מחנות האטסי שם הכי מעודכן נכון לרגע זה)
תתחדשו!

להתראות,
אלישבע



תגובה 1:

  1. מזל טוב!!!
    מאחלת לך חום שקט ושלווה (שממש יוצאים ועוטפים מתוך התמונות המהממות)
    תגלי גם איך את הולכת ליהנות?
    נשיקות הדס

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...