12.6.14

תרגיל בזרם תודעה

הראו לי את הפינטרסט שלכם, ואומר לכם מי אתם.

תמונה מכאן

או לפחות, מי אתם באותו הרגע.


תמונה מכאן

כי כשאני נועצת תמונות (או שומרת אותם, אם אתם אולד סקול) להשראה, אני לא חושבת יותר מדי. פשוט נעצרת על מה שתופס לי את העין, אוספת לסל, וממשיכה הלאה. בלי הרבה התלבטויות. לעבור על זה אחר כך זה ממש כמו לקבל תרגום וויזואלי להלך רוח.

תמונה מכאן

שרשרת מחשבות מוצגת בתמונה - מה אהבתי באותו הרגע.

תמונה מכאן

ה-למה מגיע אחר כך, אם בכלל.

תמונה מכאן

אז בזמן האחרון, זה מה שאני נועצת.
צמיחה, חום, משהו טבעי, מזמין ומשוחרר.

תמונה מכאן

לכל מי שנמצאת בפינטרסט - אתם מוזמנים לעשות ניסוי. תעברו על הנעיצות שנעצתם בזמן האחרון - ותנסו למצוא מוטיב חוזר. זה די מטורף.
עם המוטיב הזה, אפשר כבר לעבוד. לסדר מחדש. קצת לעשות סדר.
ומוזמנים כמובן גם לעקוב אחרי.
להתראות,
אלישבע







4 תגובות:

  1. אוף כמה שאת צודקת! נפלא! :)

    השבמחק
  2. התמונה האחרונה עושה לי טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? מצאתי את עצמי שוקלת ברצינות לתלות ככה תבלינים לייבוש ברחבי הבית....

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...