26.6.14

טבע, צבע, ורגע של השראה

כפי שאולי שמתן לב, נוספו לי עוד כמה קטגוריות פה מעל הפוסט. כבר כמה זמן בשקט בשקט אני עוסקת בייעוץ פרטי לכמה מעצבות מוכשרות מאוד (מאוד!), והחלטתי לפתוח סדנה בלוגינג לבעלות עסקים כמוני. אם זה מעניין אתכן, מוזמנות להקליק ולקרוא עוד, ההרשמה קוראת ממש עכשיו..

ועכשיו, לפוסט>>>

אתמול נתקלתי בתמונה באחד משיטוטי באינסופיים באינטרנט.
נעתקה נשמתי.

התמונה מכאן

ג'רמי פלוטו וקסדנרה וורנר הם Floto and Warner  - זוג בחיים וצלמים במקצועם שאין לי איך להגדיר את מה שהם עושים חוץ מסוג של פיסול רגעי ונעלם במרחב טבעי. סדרת התמונות שנתקלתי בה תפסה צבע נוזלי באוויר במהירות של 1/32,000 השנייה.

התמונה מכאן

האימג' הזה מרגש אותי בכל כך הרבה רמות.
הקיפאון של הרקע הטבעי מול התנועה המוקפאת של הצבע, עצם זה שאפשר בכלל לחזות ברגע שבדרך כלל אין לנו שום יכולת לראות , הגוונים הכל כך לא טבעיים האלה, מול החומים והכחולים של הנוף.
מקסים.
אני גם רואה בהם כל מיני דמויות, כמו שרואים בעננים.

התמונה מכאן

חיות קופצות, רוחות רפאים, רקדנים. 

התמונה מכאן

בקולקציה החדשה שלי אני מנסה למצוא איזון בין חומרים טבעיים לחומרים תעשייתים.אם תרשו לי להתפייט רגע, השילוב הזה של טבע על כל הגוונים המשתנים ביחד עם כתמי צבע עזים ואטומים מייצג עבורי את החיים שלנו כאן. יש משהו מרומם ומעורר השראה במפגש הזה שבין הטבע שהוא ניצחי ולא משתנה (או לפחות לא מול העיניים שלנו) לבין משהו רגעי ובר חלוף.
ונחזור רגע לעיצוב, כי בכל זאת לשם כך התכנסנו כאן. מי שעוקבת אחרי בפייסבוק אולי ראתה חלק מהתוצרים לקולקציה החדשה. אני עמוק בשלב הטבעי של העניין - עובדת כל הזמן בנגרייה של שכן על מחרטת עץ, מנגרת, משייפת - ומשתדלת לא לנשום פנימה את הנסורת. השלב הבא הוא המניפולציות על החומר - פלסטיק, צבע, דבק - לחקור את המקום של החומרים התעשייתים במוצרים, איך הדבר מרומם את המוצר במקום להוריד אותו. איך הם מדגישים זה את זה ולא באים אחד על חשבון השני.
מאתגר.


ועוד כמה תמונות של פסלי הצבע האלה, פשוט כי אי אפשר לא להראות את כולם.



איזה אתם הכי אוהבים? אני תמיד שמחה לשמוע בתגובות.
להתראות,
אלישבע




6 תגובות:

  1. אלישבע, הקו החדש שלך נראה מעניין ומסקרן :)
    עוקבת אחר ההתפתחויות, ועוקבת אחר הבלוג המקסים שלך.
    בהצלחה רבה,
    מירי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מירי, אני בעצמי סקרניתי לראות מה יצא:)

      מחק
  2. אני כ"כ אוהבת איך שהראש שלך עובד וזה כ"כ מתחבר למה שעומד להגיע כאילו זה רק חיכה שתמצאי אותו.
    ואני אומרת שום דבר לא במקרה, כל דבר בעתו מחכה לרגע המתאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לפעמים זה ממש מרגיש כמו סימן, נכון? אני אוהבת מקריות מכוונת, יש בזה משהו שמחזק.

      מחק
  3. ברור שהאפור הכי יפה, מחכה לראות למה העצים המופלאים שלך יתפתחו (:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...