11.2.15

מחשבות על הבית החדש

ובכן, זה קרה.
עברנו לבית החדש:)
קיוויתי שאוכל לחלוק איתכם תמונות של בית גמור - אבל הבנתי שזה כבר לא יקרה בזמן הקרוב. אז אני מארחת אתכם כמו שאני מארחת חברות, עם הקדמה של "תדמיינו שפה יש מנורה, ופה שטיח, ופה מדפים".
והאמת היא שגם קצת חששתי להראות אותו. כל כך הרבה זמן שאני כותבת על החיים בקראוון, והיה לי נוח במקום הזה, והרגשתי שאולי משהו ילך לאיבוד בכתיבה או בתחושה.
אבל ככל שאנחנו גרים פה יותר זמן, אני מבינה איזה השפעה יש למקום הזה עלי. המרחב, האור, הנוף, אני כל היום מסתובבת לי ומחייכת.
אז קבלו כמה תובנות מאז המעבר:



1. אפור הצבע הכי יפה.
חוץ משחור.



2. אין כזה דבר יותר מדי אור טבעי בבית. 


3. אם כבר לשטוף כלים אז מול נוף מדהים.
או מול הטלוויזיה, גם הולך.


4. כל רהיט ישן נראה יותר יפה כשצובעים אותו בכחול.


5. זה מה שרואים מהגג שלנו.

מקווה לחלוק עוד תמונות בקרוב (החדר של הילדים יצא הכי יפה!)
אלישבע



4 תגובות:

  1. לא, כי את מבינה שאני גרה בבית כבר כמעט שנתיים והוא לא יפה ומעוצב כמו שלך... והחדרים של הילדים?! חה! לא נגענו עדיין.

    השבמחק
  2. יפייפה ומאוד מאוד לטעמי..תתחדשו ותהנו ושהקירות יספגו רק חוויות טובות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...